پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بدون سانسور

0

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بدون سانسور

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه بدون سانسور ، پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه از شبکه های خارجی ماهواره ، تماشای آنلاین بازی انگلیس و فرانسه مرحله یک چهارم جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ با نتیجه ی زنده ، لینک خارجی پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه بدون سانسور

بازی انگلیس و فرانسه یک چهارم نهایی جام جهانی 2022

تماشای زنده انگلیس و فرانسه ۱۹ آذر به وقت ایران، در جام جهانی ۲۰۲۲٫ امروز ساعت ۲۲:۳۰ پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه.

امروز شنبه، (۱۹ آذر ۱۴۰۱) دو تیم انگلیس و فرانسه در چهارچوب رقابت های یک چهارم نهایی جام جهانی۲۰۲۲ قطر، با یکدیگر دیدار می کنند. انگلیس و فرانسه با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کردند و حالا امشب با جدال تنگاتنگ و سخت در مقابل هم صف آرایی می کنند. هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ امدند که اولین صعود کننده ها به مرحله نیمه نهایی آرژانتین و کرواسی بودند و باید منتظر نتایج این مرحله باشیم تا ببینیم کدام تیم ها به مرحله نهایی می رود.

تماشای آنلاین فوتبال انگلیس و فرانسه یک چهارم نهایی جام جهانی قطر امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

بازی امروز مرحله یک چهار نهایی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ امروز شنبه انگلیس و فرانسه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار می گردد.

داور بازی ویلتون سامپایو از برزیل ییک از بهترین داوران فیفا می باشد

پخش زنده فوتبال انگلیس فرانسه مستقیم شبکه سه زنده از تلوبیون در لینک زیر مشاهده نمایید.

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه از تلوبیون

پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور بازی انگلیس فرانسه

لینک خارجی پخش زنده فوتبال انگلیس و فرانسه ۱۹ آذر

شبکه های پخش

🕰۲۲:۳۰
🖥Rai 1 HD
🖥TVP 2 HD
🖥RTS DEUX HD
🖥beIN Sports Max 1
🖥beIN Sports Max 3

🖥Rai Sport+ HD
🖥RSI LA 2 HD
🖥SRF Info HD
🖥TVP 1 HD
🖥beIN Sports Max 2
🖥beIN Sports Max 4

ترکیب احتمالی

انگلیس: پیکفورد، واکر، استونز، مگوایر، شاو، فیلیپس، رایس، بلینگام، ساکا، فودن و کین
فرانسه: لوریس، کونده، واران، اوپامکانو، هرناندس، شوامنی، رابیو، دمبله، گریزمن، امباپه و ژیرو

تیم ملی انگلیس که به سرمربیگری گرت ساوتگیت طی سالیان اخیر روند خوبی داشته و توانسته حضور در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یورو ۲۰۲۰ را تجربه کند.

تیم ملی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی که احتمالا پرستاره‌ترین تیم جام هم محسوب می‌شود، انگیزه‌های زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش دارد و می‌خواهد مثل ایتالیا و برزیل، برای دو دوره متوالی قهرمان جهان شود. این مسابقه یکی از بازی‌های نزدیک و غیرقابل‌پیش‌بینی جام جهانی است که تیم برنده شانس خوبی برای رسیدن به فینال خواهد داشت و تیم بازنده، ناکام بزرگ لقب خواهد گرفت.

اخرین دیدار این دو تیم در ژوئن ۲۰۱۷ در دیداری دوستانه فرانسه با نتیجه ۳-۲ انگلیس را شکست داد. اومتیتی، سیدبه و دمبله برای فرانسه و کین (۲ مرتبه) برای انگلیس در آن دیدار گلزنی کردند.

دشان: انگلیس هیچ نقطه ضعفی ندارد؛ ام باپه در روز بدش هم تعیین‌کننده است
ساوتگیت: انگلیس محترم و معتبر است؛ ام باپه؟ مراقب ژیرو و گریزمان هم هستیم

این سومین مصاف انگلیس و فرانسه در جام جهانی خواهد بود. در دو بازی پیشین، سه‌شیرها پیروز شده‌اند. هر دو برد انگلیس در مراحل گروهی رقم خورده است
فرانسه در هشت تقابل اخیرش مقابل انگلیس فقط یک بار شکست خورده (۵ برد و ۲ مساوی) که آن شکست در دیداری دوستانه در نوامبر ۲۰۱۵ رقم خورد.
انگلیس در هشت جام جهانی گذشته، ۶ بار توسط رقبای اروپایی حذف شده است. از آن سو فرانسه در ۱۰ دیدار اخیر حذفی مقابل رقبای اروپایی، ۸ مرتبه به مرحله بعدی رسیده است.

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت آخرین تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار انگلیس و فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

نظرات