پخش زنده و آنلاین بازی هلند و آرژانتین بدون سانسور (یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲)

0

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین بدون سانسور ۱۸ آذر ۱۴۰۱ (یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲)

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی بهلند و آرژانتین بدون سانسور ، پخش زنده بازی هلند و آرژانتین از شبکه های خارجی ماهواره ، تماشای آنلاین بازی هلند و آرژانتین مرحله یک چهارم جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ با نتیجه ی زنده ، لینک خارجی پخش زنده بازی هلند و آرژانتین بدون سانسور.

بازی هلند و آرژانتین یک چهارم نهایی جام جهانی 2022

تماشای زنده هلند و آرژانتین ۱۸ آذر به وقت ایران، در جام جهانی ۲۰۲۲٫ امروز ساعت ۲۲:۳۰ پخش زنده بازی برزیل و کرواسی.

امروز جمعه، ۱۸ آذر ۱۴۰۱ دو تیم هلند و آرژانتین در چهارچوب رقابت های یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با یکدیگر دیدار می کنند. هلند و آرژانتینبا پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کردند و حالا امشب با جدال تنگاتنگ و سخت در مقابل هم صف آرایی می کنند.

تماشای آنلاین فوتبال هلند و آرژانتین یک چهارم نهایی جام جهانی قطر امروز جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱

بازی امروز تیم‌های ملی آرژانتین و هلند در روز جمعه ۱۸ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم لوسیل با هم بازی‌ می‌کنند.
داور این مسابقه آنتونیو متئو لاهوز از اسپانیا است

پخش زنده فوتبال هلند و آرژانتین مستقیم شبکه سه زنده از تلوبیون در لینک زیر مشاهده نمایید.

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین از تلوبیون

پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور بازی هلند و آرژانتین از ماهواره

لینک خارجی پخش زنده فوتبال هلند و آرژانتین ۱۸ آذر

شبکه های پخش

دیدار تیم‌های ملی هلند و آرژانتین از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال روز جمعه ۱۸ اذر در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد. تیم هلند با شکست آمریکا و آرژانتین با شکست استرالیا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها گام گذاشتند.

🕰۲۲:۳۰
🖥Rai 1 HD
🖥TVP 2 HD
🖥RTS DEUX HD
🖥beIN Sports Max 1
🖥beIN Sports Max 3

🖥Rai Sport+ HD
🖥RSI LA 2 HD
🖥SRF Info HD
🖥TVP 1 HD
🖥beIN Sports Max 2
🖥beIN Sports Max 4

ترکیب احتمالی

هلند: نوپرت ، آکه، فن دایک‌، تیمبر ، بیلند، دی یونگ، ده رون، دومفریز ، کلاسن ، دیپای، خاکپو

آرژانتین : مارتینز | مولینا، رومرو، اوتامندی، آکونیا ، دی پاول، فرناندز، مک آلیستر ، گومز، مسی، آلوارز

باز هم جام جهانی، هلند و آرژانتین را رو به روی هم قرار داد. در تاریخ جام جهانی، تنها نبرد برزیل و سوئد (۷ بار) و آرژانتین – آلمان (۷ بار) بیش از مصاف‌های این دو تیم تکرار شده است.

تیم ملی فوتبال هلند ۱۱ دوره در جام جهانی حضور داشته و در این دوره در ۱۸ بازی اخیرش در جام جهانی در طول ۹۰ دقیقه شکست نخورده است، شاگردان لوئیس فن خال مقابل آمریکا که خوب ظاهر شدند، حالا در برابر تیم قثدرتمند آرژانتین قرار خواهد گرفت. لیونل مسی، حریف خطرناکی برای هر تیمی هستند.

آخرین تقابل این ۲ تیم به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد، جایی که آرژانتین در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف شد و به فینال مسابقات گام گذاشت. البته تیم ملی هلند در جام‌های جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۹۸ موفق به شکست آرژانتین شد.

دیدار این ۲ تیم در خارج از زمین فوتبال نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. دیدار هلند و آرژانتین موجب شده تا گمانه‌زنی درباره علاقمندی ملکه هلند به یکی از این ۲ تیم به سوژه رسانه ها تبدیل شود. سوژه‌ای که با واکنش دولت این کشور مواجه شد.

سخنگوی مطبوعاتی دولت هلند اعلام کرد: ماکسیما به عنوان ملکه هلند از تیم ملی فوتبال این کشور در برابر آرژانتین حمایت خواهد کرد.

ماکسیما ملکه هلند، زاده آرژانتین و شهر بوئنوس آیرس است. او در آوریل ۲۰۰۱ با ولیعهد وقت، ویلم الکساندر ازدواج کرد و تابعیت هلندی گرفت. الکساندر در سال ۲۰۱۳ به پادشاهی هلند رسید.

نظرات