تزریق ژل لب در چه مدل هایی داخل ایران انجام می شود؟

0

یکی از انواع تکنیک‌ها و درمان‌های زیبایی که امروزه رواج زیادی در میان زیباجویان عزیز یافته است تزریق ژل لب است که به منظور بازگرداندن حجم سابق به لب‌ها در افراد مسن، برطرف کردن چین و چروک اطراف لب‌ها یا حجم دادن و زیباسازی لب‌ در افراد جویای زیبایی انجام می‌گیرد. شاید مواردی چون بی‌خطر بودن، عدم نیاز به بیهوشی و تاثیر سریع آن منجر به افزایش محبوبیت این روش‌های زیبایی شده است.

 تزریق ژل لب

برای انجام این تکنیک زیبایی در کنار استفاده از برندهای باکیفیت با ماندگاری بالا باید در انتخاب پزشکی که به طور کامل با آناتومی صورت آشنا بوده و دید هنری نسبت به اینکار داشته باشد نیز دقت کافی را به خرج دهید تا بر اساس ویژگی‌های چهره شما بهترین نوع از انواع مدل تزریق ژل لب را متناسب با سایر اجزای صورتتان انجام دهد. در این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم به بحث درباره تزریق انواع ژل لب بپردازیم.

منظور از ژل لب چیست؟

شاید از خود بپرسید ماده‌ای که به لب‌ها تزریق می‌شوند از چه ترکیباتی تشکیل شده‌اند، بهتر است بدانید که انواع مختلفی از ژل لب‌ها در بازار وجود دارند که بسته به مواد موجود در آنها میزان ماندگاری‌شان متفاوت از هم است. در سال‌های گذشته ماده اصلی مورد استفاده در انواع فیلرهای لب کلاژن بوده ولی با پیشرفت علم، امروزه  پایه تمام ژل‌های مورد استفاده برای تزریق ژل لب نوع خالصی از اسید هیالورونیک (HA) است که هم سازگاری بیشتری با بدن دارند و هم از ماندگاری بالایی برخوردارند.

اسید هیالورونیک یکی از مواد طبیعی تولید شده در بدن است و به همین دلیل در اثر تزریق این ماده به لب‌ها بدن هیچ واکنش آلرژیک خاصی نشان نخواهد داد. پس از تزریق ژل لب، اسید هیالورونیک موجود در آن باعث جذب میزان زیادی آب به محل مورد تزریق شده و به همین دلیل یک ظاهر طبیعی به چهره فرد می‌دهد.

از آنجائیکه با افزایش سن، از میزان اسید هیالورونیک طبیعی  بدن به تدریج کاسته می‌شود بنابراین میزان آب کمتری نیز به لب‌ها جذب می‌شود و به همین دلیل اگر دقت کرده باشید با افزایش سن از حجم لب‌ها کاسته شده و نازکتر می‌شوند. البته ژل لب این روزها مختصص افراد سالخورده نبوده و نسل جوان نیز برای حجیم و برجسته نشان دادن لب‌های خود یا حتی تغییر شکل آنها روی به تزریق انواع ژل لب آورده اند.

مهمترین مزایای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

صرف نظر از دلیل انجام این تکنیک زیبایی، تزریق انواع ژل لب مقرون به‌ صرفه‌ترین و ایمن‌ترین روش غیرجراحی است طوریکه سایر انواع روش‌های افزایش حجم لب مثل لیفت یا استفاده از ایمپلنت‌های لب تهاجمی‌تر هستند. در اینجا ۵ مزیت برتر ژل لب برای داشتن لب‌های پرتر و پرطراوت را برایتان آورده‌ایم.

بهبود ظاهر فرد

داشتن لب‌های پرتر و شادابتر یکی از ویژگی‌های جوانی است پس با این تکنیک شما جوانتر از سنتان نشان خواهید داد و از طرفی ژل لب به نوعی به افزایش اعتمادبه‌نفس شما در موقعیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی کمک خواهد کرد.

ارائه پری طبیعی به لب‌ها

محصولاتی مانند پرکننده‌های لب Juvederm ظاهری طبیعی دارند زیرا از اسید هیالورونیک یعنی ماده‌ای که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود، ساخته شده‌اند. این فیلر به طور طبیعی جذب بدن می‌شود بدون اینکه هیچ گونه عارضه خاصی به جای بگذارد و تقریباً هر شش ماه یکبار باید تزریق ژل تجدید شود تا حجیمی لب‌ها حفظ شود.

پیشرفت تدریجی

در صورتی‌که لب‌هایتان به صورت مادرزادی نازک و کم‌حجم باشد، شما در مدت زمان معین و طی چند جلسه تزریق ژل لب، لب‌هایتان را به طور کاملا طبیعی بدون تحمل کوچکترین ناراحتی جذاب و پرتر خواهید کرد.

دارای عوارض جانبی کم و یا حتی بدون عوارض است

واکنش‌های آلرژیک و عوارض جانبی در مورد پرکننده‌های اسید هیالورونیک بسیار نادر است. با اینحال برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از انجام تزریق لب با پزشک خود یک جلسه مشاوره بگذرانید تا از تمامی عوارض و مشکلات احتمالی آگاه شده و فیلر مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد

اکثر افراد معمولا بلافاصله پس از تزریق انواع ژل لب می‌توانند تمام فعالیت‌های عادی خود را به تنهایی و بدون نیاز به کمک دیگران از سر بگیرند. پس از فرایند آماده شدن زیباجو، این روش معمولاً ۱۵ دقیقه یا کمتر طول می‌کشد.

انواع مدل ژل لب

تزریق ژل لب

هر فردی بسته به فرم چهره و یا علاقه خود ممکن است نوع خاصی از مدل لب را برای خود بپسندد، بر این اساس بسته به مقدار ژل تزریق شده  و ناحیه‌ای از لب‌ها که به آن‌ها ژل تزریق می‌شود، انواع مدل تزریق ژل لب را خواهیم داشت. به عنوان مثال در صورت تزریق ژل لب به لب‌های بالایی فرم متفاوتی از لب نسبت به زمانی که ژل را به لب‌های پایینی تزریق می‌کنید ایجاد خواهد شد. در ادامه به انواع مختلفی از مدل ژل لب که فرم‌های متفاوتی از لب‌ها بسته به سلیقه افراد را ایجاد می‌کنند را برایتان لیست می‌کنیم:

  •  ژل لب مدل قلبی
  • تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای
  • تزریق ژل لب مدل باربی یا عروسکی
  • ژل لب مدل قلوه‌ای
  • تزریق ژل لب مدل روسی
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی
  • ژل لب طبیعی یا نچرال
  • ژل لب مدل چاک‌دار
  • ژل لب مدل فانتزی

در صورتی که دوست دارید انواع مدل های ژل لب را بطور کامل بشناسید، پیشنهاد می کنیم مقاله مدل ژل لب را مطالعه کنید.

خانمها چه مدل ژل لبی را در ایران بیشتر می پسندند؟

تزریق ژل لب

همانطور که گفته شد انواع محتلفی از مدل های ژل لب در ایران و دنیا وجود دارد و بانوان ایرانی تمایل دارند به لب های خود تزریق کنند.یکی از این مدل های ژل لب که در ایران پرطرفدار است و بسیاری از متخصصین زیبایی آنرا برای بانوان تزریق می کنند، ژل لب روسی است.لب های روسی در دنیا طرفداران بسیاری دارد و مورد توجه بانوان و مردان می باشد.لب روسی با طبیعی ترین حالت، حجم بیشتری در لب ایجاد می کند. می توان از آن برای ایجاد شلوغی و به منظور نمایش طبیعی فوق العاده استفاده کرد. این فرآیند شامل قرار دادن قطرات کوچک پرکننده است که به صورت عمودی به لب تزریق می شود.اگر دوست دارید اطلاعات دقیق تری در مورد بیشترین مدل ژل لبی که خانمها در ایران انتخاب می کنند، بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله ژل لب روسی را مطالعه نمائید.

انواع برندهای ژل لب

پرکننده های لب بر پایه هیالورونیک اسید

تزریق ژل لب

در بین تمام ژل‎‌های تزریقی به لب، پرکننده‌های اسید هیالورونیک جزء محبوب‌ترین آنها هستند. این پرکننده ها بسیار موثر هستند و نتایج فوری ارائه می‌دهند که این ویژگی‌ها را می‌توان به خاصیت زیست‌سازگاری، زیست تخریب‌پذیری و تطبیق‌پذیری آنها نسبت داد. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در سراسر بدن و به ویژه در پوست یافت می‌شود. به عنوان یک مرطوب کننده، وظیفه اصلی آن حفظ آب برای محافظت و مرطوب‌سازی پوست است و این کار را با جذب و حفظ رطوبت انجام می‌دهد. این ماده همچنین تولید کلاژن را در پوست تحریک می‌کند تا به سفت شدن بافت پوست کمک کند. از انواع ژل‌های بر پایه هیالورونیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Juvéderm

Juvéderm دارای قوام ژلی نرم‌تری است که انعطاف‌پذیر است و در صورت تزریق ژل لب نتایجی طبیعی را ایجاد می‌کند. انواع مختلفی از فیلر Juvéderm از جمله Ultra XC و Volbella XC وجود دارند که هر دو برای لب‎ها و اطراف آن استفاده شده و نتایج طولانی مدتی را ایجاد می‌کنند.

Restylane

Restylane به عنوان یک عامل تقویت کننده همه کاره در نظر گرفته می‌شود که نتایجی با ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند. Restylane یک ژل دانه ای است که در مقایسه با Juvéderm ویسکوزیته محکم‌تری دارد.

بلوترو

Belotero یکی دیگر از برندهای پرکننده اسید هیالورونیک است که در قوام های مختلف برای تقویت صورت یا ناحیه لب موجود است.

پرکننده های کلاژن لب

کلاژن یکی از اولین پرکننده‌هایی بود که برای اهداف زیبایی استفاده می‌شد. با این حال، با توسعه مواد جدید، به ویژه اسید هیالورونیک، محبوبیت خود را از دست داده است. کلاژن موجود در این پرکننده‌ها مشتقات حیوانی است و با خطر واکنش‌های آلرژیک همراه است. پرکننده‌های کلاژن بلافاصله به لب‌ها حجم می‌دهند، از طرفی کلاژن و الاستین را نیز تحریک می‌کنند تا نتایج ماندگار و طبیعی به‌نظر برسد.

بلافیل

Bellafill یک پرکننده پوستی مبتنی بر کلاژن است که حاوی ترکیبی از کلاژن گاوی و دانه‌های پلی متیل متاکریلات (PMMA) است. این ژل ماندگاری بالایی دارد.

سخن آخر

انواع مختلف دیگری از ژل لب‌ها نیز وجود دارند که بسته به تشخیص پزشک بهترین آنها متناسب با انتظار شما از تزریق انواع ژل لب برایتان انتخاب خواهد شد.یکی از کلینیک های معتبر در تهران و ایران که تزریق ژل لب و تزریق بوتاکس دور چشم را به خوبی و با تخفیفات ویژه انجام می دهد، کلینیک دکتر یوسفی می باشد که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد و از بهترین برندها و با کیفیت ترین محصولات برای زیباجویان استفاده می شود.

نظرات