آرایش ابرو مثل یک آرایشگر حرفه‌ای

0

مثل یک حرفه‌ای آرایش ابرو را انجام دهید

خانم‌ها زیبایی چهره را دوست دارند و برای رسیدن به این خواسته‌شان راهکارهای مختلفی را امتحان می‌‌کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها آرایش ابرو است؛ در واقع طراحی منحصربه‌فرد ابرو که با ابزارهایی مانند مداد ابرو، ژل ابرو، ماژیک ابرو و… انجام می‌شود، حالت چهره را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد و اینکه در زمان آرایش کردن ابرو چقدر تعادل و هماهنگی میان کمان و قوس ابروها در نظر گرفته شود، درصد جذاب شدن آرایش را تعیین می‌کند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی نحوه آرایش ابرو صحبت کنیم و سعی خواهیم کرد که مراحل آن را قدم به قدم توضیح دهیم تا بتوانید بهترین آرایش را برای این بخش از صورت‌تان در نظر بگیرید.

 آرایش ابرو

بررسی اهمیت انتخاب مداد ابرو در آرایش کردن ابرو

همانطور که حتماً می‌دانید انواع مدل‌های مداد ابرو وجود دارد که هر کدام برای موارد خاص استفاده می‌شوند. این مدادها عبارتند از:

– مداد پودری. این نوع مدادها شباهت زیادی به مدادهای معمولی دارند با این تفاوت که بافت‌شان فوق‌العاده نرم است و در مواقعی که ابروها نیاز به حجم‌دهی طبیعی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفتنی است که مزیت بکارگیری این مداد آرایش ابرو عدم شکل‌گیری خط آرایش روی صورت است.

– ماژیک ابرو. این نوع مداد دارای سری نمدی است که از رنگدانه‌های غنی برخوردار بوده که خانم‌ها می‌توانند خطوط فوق‌العاده ظریف را برای بخش‌های خالی ابرو در نظر داشته باشند. گفتنی است که این نوع ابزارها معمولاً ضدآب بوده که در نتیجه سبب ماندگاری بالای آرایش می‌شود.

– آرایش ابرو هاشوری. سری این مداد به شکل اریب با سطح صاف است که خانم‌ها می‌توانند با استفاده از بخش باریک این مداد زوایای تیز را برای ابرو در نظر بگیرند و قسمت صاف مداد برای کشیدن خطوط پهن‌تر است. به طور کلی با استفاده از این ابزار تقارن ابروها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود

کاربرد ژل ابرو در آرایش کردن ابرو

ژل ابرو برای براق کردن ابرو بکار گرفته می‌شود اما آنچه که در این زمینه دارای اهمیت است، نحوه استفاده از این ابزار است. بسیاری از خانم‌ها از کم‌پشتی و عدم براق بودن ابرویشان می‌نالند که در این صورت بکارگیری این نوع ژل‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد. همانطور که حتماً می‌دانید ژل‌های ابرو در دو نوع عرضه شده‌اند که رنگی و بی‌رنگ نام دارند که طبیعتاً هر کدام کاربردهای متفاوتی خواهند داشت که عبارتند از:

  • ژل رنگی ابرو. برای ابروهای نازک و کم‌پشت بکار گرفته می‌شود.
  • ژل بی‌رنگ ابرو. برای حالت‌دهی ابروهای بلند و پرپشت استفاده می شود.

حال خانم‌ها برای استفاده از ژل می‌توانند مراحل زیر را انجام دهند:

– شستشوی صورت با بکارگیری آب و یا یک پاک‌کننده مناسب.

– اصلاح ابروها با استفاده از یک موچین سرکج.

– شانه زدن ابروها به سمت بالا با بکار گرفتن یک شانه ابرو.

– سایه زدن به ابروها و سپس استفاده مجدد از برس.

– بکارگیری ژل ابرو به ابروهای صاف شده.

– انتظار برای خشک شدن ژل.

آرایش ابرو

بررسی استفاده از سایه ابرو در آرایش ابرو

از این روش به جهت پر کردن بخش‌های کم‌پشت ابرو استفاده می‌شود اما تفاوت این روش با دیگر روش‌ها در این است که ظاهر طبیعی‌تری به چهره می‌دهد چرا که ایجاد قالب برای ابرو در نظر گرفته نمی‌شود. گفتنی است که در حال حاضر برای سایه ابرو مدل‌های مختلف وجود دارد که عبارتند از:

– سایه‌ آرایشی موقت. این نوع سایه‌ها در انواع مختلف مانند پودری، مدادی و ریمل وجود دارند که بکارگیری آن‌ها نیاز به آرایشگر نیز ندارد. فقط دقت کنید که رنگ مناسب را برای سایه استفاده می‌کنید تا ظرافت و جذابیت مناسبی داشته باشد.

– سایه آرایشی موقت. برای این مورد حتماً نیاز به آرایشگر حرفه‌ای دارید؛ با این حال ممکن است با در نظر گرفتن مواردی خاص بتوانید این نوع سایه ابرو را اجرا کنید. گفتنی است که در این نوع سایه زدن امکان استفاده از سایه طبیعی، سایه ساده و همچنین سایه مخملی وجود دارد که به دلخواه در نظر گرفته می‌شود.

بررسی تکنیک‌های هاشور ابرو

وقتی قرار است به صورت کاملاً حرفه‌ای آرایش ابرو انجام دهید، حتماً باید تکنیک‌های هاشور ابرو را نیز بدانید. ما در این بخش به این روش پرطرفدار اشاره می‌کنیم که تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به سایه ابرو دارد.

  • هاشور همان در نظر گرفتن خطوط موازی روی ابرو است که با استفاده از دستگاه‌ انجام می‌شود تا ابروها شکل و شمایل بهتری داشته باشند.
  • استفاده از هاشور برای خانم‌هایی که ابروی کم‌پشت دارند فوق‌العاده روش عالی است تا ظاهر ابرو به بهترین شکل ممکن نشان داده شود.
  • هاشور ابرو ممکن است با روش‌هایی نظیر میکروبلیدنیگ، فیبروز و… بکار گرفته شود که احتمالاً برای این منظور به یک آرایشگر حرفه‌ای نیاز خواهید داشت.

بررسی برداشتن ابرو

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان آرایش حرفه‌ای ابرو در نظر گرفته شود، برداشتن با ظرافت ابرو است. در واقع خانم‌ها قبل از استفاده از کیت ابرو که شامل مواردی مانند سایه، ریمل، ماژیک ابرو، ژل، مداد و… است باید ابرو را به طور کامل تمیز کنند تا بکارگیری ابزارهای عنوان شده تأثیر بیشتری برای زیبایی داشته باشد؛ البته توجه داشته باشید که برای برداشتن ابرو نیاز به شناخت فرم صورت و چشم‌ها دارید چرا که در غیر این صورت توازن ابروها بر هم خواهد خورد. به طور کلی اگر در این زمینه مهارت آنچنانی ندارید حتماً از افراد متخصص و باتجربه استفاده کنید.

آرایش ابرو

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما خانم‌ها را دقیقاً مانند حرفه‌ای برای آرایش ابرو آماده کنیم. البته خوب می‌دانیم که برای انجام این موارد نیاز به تجربه دارید که در این صورت می‌توانید از افراد بامهارت استفاده کنید. ضمناً ناگفته نماند که هر یک از روش‌های عنوان شده در این مطلب ممکن است در انواع و ابزارهای مختلف انجام شود و انتخاب بهترین مورد کاملاً بسته به سلیقه افراد دارد.

در کنار این موارد کیفیت لوازم آرایش مصرفی نیز قابل بررسی است و طبیعتاً هر چه این وسایل از برندهای معتبر در نظر گرفته شوند، در نهایت می‌توان به یک آرایش ابرو حرفه‌ای که بر زیبایی چهره اثرگذارتر است، امیدوار بود.

نظرات