علت فوت و درگذشت کریم باوی بازیکن پرسپولیس + علت مرگ و در گذشت کریم باوی

3

علت دقیق فوت و درگذشت کریم باوی بازیکن پرسپولیس مشخص شد + علت مرگ کریم باوی در گذشت

علت فوت و درگذشت کریم باوی پرسپولیس مشخص شد علت مرگ همراه با زمان و تصاویر و جزئیات درگذشت و فوت کریم باوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ۱۶ مهر آذر ۱۴۰۱ در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

کریم باوی درگذشت, علت فوت کریم باوی , علت مرگ کریم باوی , کریم باوی فوت کرد, کریم باوی پرسپولیس, فرزندان کریم باوی

کریم باوی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، لحظاتی پیش در سن ۵۷ سالگی پس از دوره ای بیماری درگذشت و علت درگذشت این فوتبالیست قدیمی بیماری  ذکر شده است. وی در تاریخ چهارشنبه، ۱۶ آذرماه درگذشت.

اکریم باوی که به عنوان بازیکن پرسپولیس و تیم ملی ایران که به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شده بود در سن ۵۷ سالگی از دنیا رفت.

این فوتبالیست قدیم و با سابقه کشورمان که از مدت ها پیش درگیر بیماری بود، امروز ۱۶ آذر ماه از دنیا رفت.

این مهاجم خوزستانی و سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی متولد سال ۱۳۴۴ بود که ۲۳ بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده بود.

باوی همچنین در تیم‌های باشگاهی شاهین و پرسپولیس سابقه بازی داشت.این مهاجم فوتبال کشورمان ۱۰ گل برای تیم ملی به ثمر رسانده بود و زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ بود. باوی همچنین سابقه حضور در جبهه را داشت و در یک عملیات مجروح شده بود.
این گلزن درخشان سابق تیم‌های شاهین، پرسپولیس و تیم ملی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

ظهور کریم باوی در فوتبال ایران به اوایل دهه ۱۳۶۰ بازمی‌گردد، جایی که او با درخششی ناگهانی در تیم فوتبال شاهین، آقای گل رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران در سال ۱۳۶۴ شد و پس از حضور پرویز دهداری در تیم ملی بدل به مهره اصلی خط حمله ایران در حضور بزرگان و نامدارانی مثل ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، عبدالعلی چنگیز، حمید علیدوستی و … شد.

این ستاره خوزستانی که با مهاجرت به تهران، پیراهن تهران الف را به تن می‌کرد، پس از شاهین به پرسپولیس آمد و درخشش خود را در جمع سرخپوشان ادامه داد. در حالیکه همیشه درباره‌اش گفته می‌شد که به دلیل اینکه یک پایش از پای دیگرش کوتاه‌تر است نمی‌تواند به سادگی فوتبال بازی کند.

 

3 دیدگاه در “علت فوت و درگذشت کریم باوی بازیکن پرسپولیس + علت مرگ و در گذشت کریم باوی

  1. علی گفت:

    چی می‌شد اگه همه مثل کریم فقط فوتبال بازی می‌کردن؟ روحت شاد مرد بی‌حاشیه…

  2. احمدی گفت:

    خداوند رحمتش کنه
    خوزستانی شجاع و سرزن قهار تیم ملی همیشه در قلب‌ها خواهد ماند.
    نام و یادش جاودان

  3. مجید گفت:

    خدایش بیامرزد

نظرات