زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال راه دررو از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال راه دررو از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال راه دررو برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

سریال راه دررو

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طنز،اجتماعی و درام است. این مجموعه برای اولین بار در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه سه پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. به حدی این مجموعه زیبا بود که رقبايي چون «پايتخت»، «موج و صخره» و «بچه‌ها نگاه مي‌كنند» و… داشت. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۳ آآذر ۱۴۰۱ روی شبکه آی فیلم به نمایش در می آید و جایگزین سریال نقطه سر خط می شود.

از جمله بازیگران سریال می توان به مهران غفوریان،سعید آقاخانی،مرجانه گلچین،یوسف تیموری،باقر صحرارودی،حلیمه سعیدی،امیر غفارمنش،روشنک عجمیان،مونا بیگی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده مسعود به همراه همسرش سمیرا و خواهرش گلرخ، که علی‌رغم سن بالایش مجرد است، در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. مشکلات مالی مسعود که ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری است، برایش به جا مانده و او را در مخمصه‌ای می‌اندازد که فرار از آن راه دررو را دربرمی‌گیرد…

در کل این مجموعه به مشکلات اجتماعی و گرفتاری های خانوادگی اشاره دارد که سعی شده به صورت طنز به آن پرداخته شود و بسیار هم موفق بوده.

زمان پخش سریال راه دررو از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال راه دررو از شبکه آی فیلم

این مجموعه ۱۵ قسمتی از ۲۳ آذر ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران سریال جذاب می توان به محسن کیایی،مینا کریمی،احمد پورمخبر،مه‌لقا باقری،جلیل فرجاد،غلامرضا نیکخواه، پارسوآپورقبادی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب، به یاد ماندنی و خاطه انگیز لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات