ماشین لباسشویی اسنوا

0

ماشین لباسشویی از آن دسته لوازم خانگی محسوب می‌شود که بود و نبود آن رابطه مستقیمی با سطح کیفیت زندگی یک خانواده دارد. سال‌هاست که خانواده‌ها برای شستشوی لباس‌های خود از روش‌های سنتی و قدیمی دست کشیده‌ و از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند. این کالا در خانه‌های ما ایرانیان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین کیفیت ماشین لباسشویی برای خانواده‌های ایرانی و آرامش آن‌ها بسیار تعیین‌کننده است.

ماشین‌های لباسشویی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و مصرف‌کنندگان با معیارها و اهداف مختلف اقدام به خرید ماشین لباسشویی موردنظر خود می‌کنند. در کشور ما به دلیل تحریم‌ها و تورم خرید ماشین لباسشویی‌های خارجی برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست. با این وجود هیچ خانواده‌ای نمی‌تواند از خرید ماشین لباسشویی به دلیل اهمیت آن صرف نظر کند و برخی از برندهای مطرح خارجی جزو انتخاب‌های اول خریداران ماشین لباسشویی قرار دارند. از طرفی خرید محصولات متفرقه و درجه چندم نیز به دلیل تحمیل هزینه‌های سنگین تعمیر و عمر کوتاه نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا

در این میان شرکت‌های تولیدکننده داخلی مانند اسنوا نیز محصولاتی باکیفیت و کاملا قابل رقابت با محصولات خارجی تولید می‌کنند. شرکت اسنوا علاوه بر کیفیت بالایی که به مشتریان خود ارائه می‌کند محصولاتی با قیمت بسیار مناسب‌تر از برندهای خارجی که در این زمینه فعالیت می‌کنند روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی اسنوا با استانداردهای جهانی تولید می‌شود و تمام نیازهای مصرف‌کنندگان را مد نظر قرار داده است.

ما در ادامه این مطلب به ویژگی‌ها و آپشن‌هایی که ماشین‌های لباسشویی اسنوا به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند می‌پردازیم. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و خوش قیمت هستید این مطلب می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد.

ویژگی ماشین لباسشویی های اسنوا

در ابتدا قصد داریم شما را با ویژگی‌هایی که در تمام ماشین‌های لباسشویی اسنوا به ویژه ماشین‌ لباسشویی‌های نسل جدید آن وجود دارند آشنا کنیم. بدین ترتیب شما قبل از خرید محصولات این شرکت اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه کسب خواهید نمود.

فناوری مخصوص شستشوی لباس کودکان

معمولا یکی از چالش‌های والدینی که دارای کودک خردسال هستند حساسیت‌های پوستی ناشی از پارچه‌های شسته شده توسط ماشین لباسشویی است. در مدل‌های واش این واش ماشین‌های لباسشویی اسنوا یک برنامه به خصوص برای شستشوی لباس کودکان وجود دارد.

وجود درب دوم برای لباس های جامانده

گاهی اوقات پس از زدن دکمه استارت ماشین لباسشویی متوجه می‌شویم که تعدادی از لباس‌ها جا مانده‌اند. با وجود درب دوم که در ماشین‌های لباسشویی اسنوا وجود دارد نیاز نیست که برای شستشوی آن‌ها تا نوبت بعدی صبر کنیم. در این زمان می‌توان بدون خاموش کردن ماشین و حتی پس از شروع فرایند شستشو لباس‌های جامانده را به لباس‌های در حال شستشو توسط ماشین لباسشویی اسنوا اضافه کرد.

فناوری شستشو با بخار

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که خواهان تمیزی بسیار زیاد لباس‌هایتان هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که آلودگی‌ها کاملا از لباستان پاک شده‌ این آپشن بسیار برایتان جذاب خواهد بود. قدرت نفوذ بخار چندین برابر قدرت نفوذ آب در بافت‌های پارچه است. به همین دلیل اگر از برنامه شستشو با بخار ماشین‌های لباسشویی هارمونی اسنوا استفاده کنید می‌توانید تمیزی با چندین برابر کیفیت را تجربه کنید.

صرفه جویی در مصرف برق و انرژی

بسیاری از مواقع مقدار لباسی که برای شستشو داریم زیاد نیست اما به دلیل این که به آن‌ها نیاز داریم باید حتما شسته شوند‌. برند معتبر اسنوا در ماشین لباسشویی‌های هارمونی خود آپشنی را قرار داده که بسیار مناسب خانواده‌های کم جمعیت یا افرادی‌ست که لباس‌های زیادی برای شستشو ندارد.

ماشین لباسشویی اسنوا

این ماشین‌های لباسشویی دارای یک موتور اینورتر قوی هستند که میزان چرخش و مصرف انرژی را بر اساس مقدار لباس‌هایی که برای شستشو در آن‌ها قرار داده می‌شود تنظیم می‌کنند.

آپشن شستشوی سریع

گاهی پیش می‌آید که با مسئله کمبود زمان مواجه می‌شویم و نمی‌توانیم مدت زمان زیادی صبر کنیم تا لباس‌ها شسته شوند و یا لباس‌ها خیلی کثیف نیستند. در این مواقع می‌توان از برنامه‌ شستشوی سریع ماشین‌های لباسشویی اسنوا که لباس‌ها را در عرض ۱۴ تا ۲۰ دقیقه می‌شوید بهره برد.

سامانه عیب یابی خودکار

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی پیش بیاید در ابعاد فنی این دستگاه است و چیزی نیست که بتوان از ظاهر ماشین لباسشویی آن را تشخیص داد. یکی از مهم‌ترین آسیب‌های احتمالی که ماشین لباسشویی را تهدید می‌کند خرابی اتصالات آب یا برق دستگاه است. فناوری‌ بسیار سودمندی که ماشین‌های لباسشویی اسنوا به آن مجهز است سیستم عیب‌یابی خودکار است. اگر ماشین‌های لباسشویی اسنوا در قسمت‌های فنی دچار مشکل شوند با نشان دادن کد‌ بر روی ال‌ای‌دی شما را از وجود مشکل با خبر می‌کنند تا در صدد حل آن مشکل برآیید.

کلام آخر

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی تولید داخل هستید که کیفیت بالا و قیمت مناسب را هم‌زمان برای شما به ارمغان بیاورد قطعا اسنوا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. نکته‌ای که در خرید ماشین لباسشویی اسنوا باید به آن توجه کنید این است که حتما خرید خود را طبق نیازهایی که دارید انجام دهید. در مدل‌های مختلف ماشین‌های لباسشویی اسنوا آپشن‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام مخصوص همان مدل است.

همچنین خدمات پس از فروشی که شما بعد از خرید لوازم خانگی اسنوا دریافت خواهید کرد کاملا مشابه خدمات پس از فروش برندهای معتبر بین‌المللی خواهد بود. بنابراین شما از همه جهات می‌توانید یک خرید عالی و فوق‌العاده را تجربه کنید.

نظرات