جدیدترین مدل شومیز قرمز رنگ سال ۲۰۲۳ + راهنمای خرید

0

شومیز قرمز رنگ سال : رنگ قرمز، به رنگ عشق شناخته می شود، همچنین نماد قدرت است این رنگ امسال مورد توجه شناخته شده است. به همین دلیل ما مجموعه مدل های شومیز زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شومیز قرمز رنگ

جدیدترین مدل شومیز قرمز رنگ سال ۲۰۲۳ + راهنمای خرید

جنس شومیز زنانه :

پارچه هایی که برای شومیز به کار می روند متنوع هستند اما رایج ترین آن ها عبارتند از: پارچه نخ پنبه، پارچه پوپلین، پارچه لینن، پارچه فلانل، پارچه آکسفورد یا سوزنی است.

شومیز قرمز رنگ سال

راهنمای خرید

نکات مهم خرید شومیز :

این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که اندازه و سایز مناسب با فیزیک بدن، اولین و مهم‌ترین گزینه در خرید این لباس است.

اینکه شومیز انتخابی‌تان ساده یا گلدار باشد، بستگی به سلیقه و نظر شما دارد، گروهی به شومیزهای ساده و تک رنگ علاقه نشان می‌دهند و عده‌ای هم ممکن است شومیزهای رنگارنگ با طرح گل را برای مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی ترجیح دهند.

شومیز زنانه

انواع لباس همراه با شومیز قرمز :

شال مناسب :

در صورتی که قرار است با شومیز قرمز، شال یا روسری سر کنید، رنگ های مناسب برای شما شال مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، توسی است. شما می توانید شال یا روسری طرح دار نیز انتخاب کنید، اما بهتر است که به سراغ طرح های شلوغ نروید. زیرا طرح های شلوغ در شال و روسری می تواند توجه را از شومیز قرمز بگیرد و زیبایی آن را در حاشیه قرار دهد.

انواع لباس با شومیز قرمز

شلوار مناسب با شومیز قرمز رنگ :

شومیز را می توان با شلوارهای مختلفی ست کرد. در انتخاب جنس شلوار محدودیت خاصی وجود ندارد، اما رنگ شلوار بهتر است که هوشمندانه انتخاب شود. برای انتخاب رنگ شلوار توجه داشته باشید که رنگ قرمز در ترکیب با سبز و آبی، جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند ولی در صورتی که با بنفش ترکیب شود شدت خود را از دست می دهد.

راهنمای خرید شومیز قرمز

سفید هم می تواند یک گزینه مناسب برای رنگ شلوار باشد اما توجه داشته باشید که وقتی رنگ قرمز در کنار سفید قرار می گیرد از درخششش کم می شود اما در صورتی که در زمینه ی رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود می گیرد. البته باید به یاد داشته‌ باشید که هر قرمزی هم با سفید و سیاه ممکن است که جور در نیاید و این اشتباه است که هر قرمزی را با سیاه یا سفید ست کنید. معمولا قرمزهای‌تیره تر با مشکی و قرمزهای روشن با سفید مناسب هستند.

انواع شومیز زنانه

قیمت شومیز قرمز

قیمت شومیز زنانه قرمز به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع پارچه، نوع دوخت، کیفیت متریال ها از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت شومیز هستند.

قیمت شومیز زنانه

شومیز مدل جدید رنگ سال

جنس شومیز زنانه

شلوار مناسب با شومیز قرمز

انواع استایل با شومیز قرمز

همراه ما باشید

نظرات