آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

1

آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ به خاطر بارش برف و بارندگی و یخبندان تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ (شانزدهم آذر ۱۴۰۱) به دلیل بارش برف و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا بارش برف و آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا بارش برف و بارندگی فردا تعطیلی مدارس از حرف تازه میخوانید.

آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 16 آذر 1401 بارش برف

آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

✅ قابل توجه دانش آموزان عزیز بقیه مدارس در روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ دایر می باشد بر این اساس مدارس باز بوده و فعالیت آن‌ها برقرار است.

چهارشنبه ۱۶ آذر بارش باران، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، کولاک برف، رخداد پدیده مه، کاهش محسوس دما و در مناطق گرمسیر توام با رعدوبرق در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان، جنوب یزد، جنوب اصفهان، اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی. مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و چهارشنبه بارش برف را در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی شاهد خواهیم بود. صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا سه‌شنبه سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت می‌شود و بارش‌ها در خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، جنوب یزد و کرمان تشدید خواهد شد که در این مناطق، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، طی روز آینده از بارش ها کاسته میشود. در گیلان، مازندران، گلستان و برخی مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی و رضوی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران برای دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، تداوم دارد.

 

 

1 دیدگاه در “آیا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

  1. Amo گفت:

    باو ما هوا شهرمون افتضاح
    اه ولی تهران وقتی یه چی میشه سری تعطیل ما چی پس ؟
    ما یا ت کشور شما نیستیم یا ادم نیستیم

نظرات