آیا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

0

آیا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ به خاطر بارش برف و بارندگی و یخبندان تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ (پانزدهم آذر ۱۴۰۱) به دلیل بارش برف و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا بارش برف و آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا بارش برف و بارندگی فردا تعطیلی مدارس از حرف تازه میخوانید.

 آیا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 15 آذر 1401 بارش برف

آیا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

آموزش و پرورش شهر تهران:

🔹 مدارس ابتدایی لواسانات و رودبارقصران روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه غیرحضوری است./ایرنا

 

✅ فردا مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران «غیرحضوری» شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
🔹فردا، سه‌شنبه ( ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ) با توجه به تداوم برودت هوا و یخبندان، مدارس دوره ابتدایی رودهن و دماوند در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

🔹همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

🔹با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌ها اتخاذ نشده است.

🔹لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

 

🥶مدارس مشهد فردا تعطیل نیست/فقط مدارس فریمان تعطیل است

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در نوبت صبح سه شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱:
🔹به علت لغزندگی سطح معابر و برودت هوا در روز سه شنبه۱۵ آذرماه فقط فعالیت های آموزشی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان در نوبت صبح به صورت حضوری تعطیل می باشد و از طریق غیرحضوری در شبکه آموزشی «شاد» برگزار خواهد شد.

 

مدارس ابتدایی دماوند صبح سه شنبه غیرحضوری شد

مدیر آموزش و پرورش دماوند:

🔹 مدارس ابتدایی دماوند روز سه شنبه ۱۵ آذر غیر حضوری برگزار می‌شود.

🔹این تصمیم در پی بارش برف در این شهرستان اتخاذ شده است./مهر

 

🔸قابل توجه دانش آموزان عزیز بقیه مدارس در روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ دایر می باشد بر این اساس مدارس باز بوده و فعالیت آن‌ها برقرار است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، طی روز آینده از بارش ها کاسته میشود. در گیلان، مازندران، گلستان و برخی مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی و رضوی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران برای دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.

وی از ورود سامانه بارشی جدید در هفته آینده به کشور از سمت جنوب خبر داد و گفت: ورود سامانه بارشی در جنوب غرب مناطق زاگرس مرکزی برخی مناطق بوشهر، فارس، کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده را خواهیم داشت که این روند تا روز سه‌شنبه تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را برای نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد: در ارتفاعات رشته‌کوه البرز از روز یکشنبه تا سه‌شنبه شاهد بارش برف خواهیم بود.

بر اساس آخرین مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی در اکثر مناطق استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات داریم و در ارتفاعات مه، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت، یکشنبه در شمال غرب برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پراکنده انتظار می رود، همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش و وزش باد در شرق اردبیل، گیلان و مازندران شروع می شود.

 

نظرات