بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس های جدید و ماجرای جنجالی

1

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس های جدید و ماجرای جنجالی

چو گو سونگ بازیکن کره جنوبی متولد ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۹۸ ‏در کره جنوبی بازیکن فوتبال اهل کره جنوبی است بیوگرافی چو گو سونگ بازیکن فوتبال کره ای و همسرش با عکس و تصاویر شخصی و زندگینامه تا ازدواج و سوابق ورزشی و پیچ اینستاگرامش در ادامه مطلب خواهید دید

چو گو سونگ بازیکن کره جنوبی کیست

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای

چو گو سونگ Cho Gue sung متولد ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۹۸ ‏در کره جنوبی بازیکن فوتبال اهل کره جنوبی است. او در حال حاضر در تیم ملی فوتبال کره جنوبی بازی میکند.او به واسطه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به شهرت رسید و به دخترکش ترین بازیکن فوتبال به دلیل هزاران درخواست ازدواج از سوی دختران شناخته شد.

چو گو سونگ بازیکن کره جنوبی دارای قد ۱٫۸۸ متر در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال چونبوک هیوندای موتورز و تیم ملی فوتبال کره جنوبی بازی می کند. او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه گوانگجو کره جنوبی است.

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای

سوابق ورزشی

چو گیو سونگ (زاده ۲۵ ژانویه ۱۹۹۸) یک فوتبالیست اهل کره جنوبی است که به عنوان مهاجم برای باشگاه فوتبال جئونبوک هیوندای موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می کند.

چو فوتبال حرفه ای را از در دانشگاه گوانگجو به عنوان هافبک دفاعی آغاز کرد. اما در سال ۲۰۱۷ پست خود را به یک مهاجم تغییر داد.

در سال ۲۰۱۹، چو به تیم FC Anyang لیگ ۲ پیوست، جایی که قبلاً به عنوان بازیکن جوان بازی می کرد. او با تبدیل شدن به سومین گلزن برتر در اولین فصل حرفه‌ای خود برای K League 2 Best XI انتخاب شد و سال بعد به باشگاه چونبوک هیوندای موتورز منتقل شد.

عکس چو گو سونگ بازیکن کره جنوبی

چو گو سونگ در اولین فصل حضورش در چونبوک هیوندای موتورز موفق عمل نکرد و نتوانست بازی خودبی را ارائه دهد. سونگ دوران سربازی خود را در سال ۲۰۲۱، در تیم نظامی Gimcheon Sangmu گذراند تا وظیفه نظامی خود را انجام دهد و در نتیجه، او در حین آموزش در گیمچئون، از نظر فیزیکی و فنی پیشرفت کرد.

از باشگاه‌هایی که این بازیکن در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال چونبوک هیوندای موتورز ، تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کره جنوبی و کره جنوبی بازی و … می توان اشاره کرد.

دخترکش ترین بازیکن کره جنوبی

تیم ملی فوتبال کره جنوبی

این بازیکن جذاب و خوش چهره کره ای از سال ۲۰۲۱ به لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی اضافه شد. وی تاکنون ۱۶ بازی برای تیم ملی بازی کرده و ۵ باز نیز موفق به گلزنی شده است. چو در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر یک گل به ثمر رساند و کمک کرد تا کشورش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند

چو اولین بازی خود را برای بزرگسالان کره جنوبی در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ در مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان انجام داد.

در نوامبر ۲۰۲۲، چو در فهرست ۲۶ نفره جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قرار گرفت. در دومین بازی کره در این تورنمنت، او دو گل مقابل غنا در شکست نهایی ۲-۳ به ثمر رساند و اولین بازیکن کره جنوبی شد که در یک بازی جام جهانی ۲ یا بیشتر گل زده است.

سوابق چو گو سونگ بازیکن تیم ملی کره جنوبی

افتخارات

او در سال ۲۰۲۲ در تیم جئونبوک بهترین گلزن لیگ ۱ K شد و عنوان قهرمانی جام حذفی کره در سال ۲۰۲۲ برای تیمش به ارمغان اورد.

ماجرای خواستگاری دختران در جام جهانی ۲۰۲۲

چوگو سونگ بازیکن تیم ملی کره جنوبی بعد از دبل مقابل غنا به دلیل تماس های زیاد برای خواستگاری ازش تلفنش رو خاموش کرده است .

او زمانی که به قطر آمد در پروفایل اینستاگرامش حدود ۲۰ هزار دنبال کننده داشت و در حال حاضر در آستانه رسیدن به مرز دو میلیون نفر است

چوگو سونگ بازیکن کره مجبور شد موبایل خود را خاموش کند چرا که‌ پیشنهادات ازدواج‌ زیادی دریافت‌ می کرد. او به خاطر جذابیتش در طول این جام‌ جهانی از چند هزار فالوور در اینستاگرام به ۱٫۶ میلیون نفر فالوئر رسیده است.

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس سوابق و اینستاگرام

اینستاگرام چو گو سونگ بازیکن کره ای

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس سوابق و اینستاگرام

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی چو گو سونگ فوتبالیست کره ای و همسرش + عکس های جدید و ماجرای جنجالی

  1. M. A. B گفت:
    27
    1

    الحق که کراشه😍♥️

نظرات