تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بارش برف نوبت عصر (اسامی شهرها)

0

تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف نوبت عصر و شیفت بعدازظهر همراه با جزئیات تعطیلی مدارس شهرها به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان و بارندگی و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندرگناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ابهر، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الیگودرز ، کوه دشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک و قزوین و سایر شهرها را در این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بارش برف نوبت عصر (اسامی شهرها)

تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف نوبت عصر (اسامی شهرها)

با توجه به بارش برف در مشهد و تهران و البرز و سایر شهرها سوال خانواده های بسیاری از دانش آموزان درباره آیا امروز مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است یا خیر به دلیل بارندگی بارش برف که در ادامه میخوانید

تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱

هنوز تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در نوبت عصر و بعد از ظهر اعلام نشده است و تا ساعاتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد

مدارس در نوبت عصر (دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱) تعطیل نمی باشد و کلاس ها دایر می باشد

اما در نوبت صبح به دلیل بارش برف و برودت هوا که از امروز صبح شروع شد مدارس ابتدایی مشهد و چند شهرستان استان را در نوبت صبح روز ۱۴ آذرماه تعطیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:بارش برف و برودت هوا که از امروز صبح شروع شد مدارس ابتدایی مشهد و چند شهرستان استان را در نوبت صبح روز ۱۴ آذرماه تعطیل کرد.

براین اساس مدارس ابتدایی در نواحی هفت گانه مشهد، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، صالح آباد، چناران، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد فردا صبح تعطیل است.

همچنین در شهرستان فریمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و همچنین مدارس متوسطه اول درجلگه رخ و احمد آباد و شهرستان کلات در کلیه مقاطع با دوساعت تاخیر و همچنین کلیه مدارس استثنایی در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ تعطیل است.

لازم به ذکر است آموزش به صورت مجازی از طریق بستر شاد برگزار می شود.

سامانه بارشی از روز جمعه فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده و تا روز دوشنبه به اوج خود خواهد رسید.

🌧 ادامه بارش ها طی امروز در اغلب نقاط منطقه ؛ ورود سامانه بارشی جدید به جنوب غرب !

🔹برای امروز ۱۴ آذر ادامه بارش ها را در استان های شمالی و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز یعنی تهران و البرز و قزوین شاهد خواهیم بود که البته شدت آن کمتر از دیروز  خواهد بود و بارش ها در اغلب نقاط به شکل برف خواهد بود.

🔹همچنین برای امروز  در بیشتر نقاط استان های نیمه شمالی و شرقی کشور به طور قابل توجهی کاهش دما خواهیم داشت و دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر از نرمال خواهد بود.

🔹اوج کاهش دما در استان های شمال شرقی و شرقی کشور خواهد بود

🔹از روز سه شنبه بتدریج و با شدت کم از میزان کاهش دما کاسته شده و رفته رفته هوا با افزایش دما همراه خواهد شد .

🔸مشهد امروز یخبندان است

🔹باتوجه به میزان بارش برف دیروز در مشهد و به دلیل کاهش دمای هوا تا ۴- درجه نقاط مختلف شهر درگیر یخ زدگی سطح معابر است
🔹از آنجایی که مدارس دوره متوسطه دایر می‌باشد پیشنهاد می‌کنیم دانش آموزان شیفت صبح و همچنین سایر افراد احتیاط لازم هنگام تردد در معابر لغزنده را در نظر داشته باشند.
🔹پوشیدن لباس گرم از جمله کاپشن و پالتو و کفش مناسب توصیه می‌شود.

نظرات