آیا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

0

آیا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ کدام شهرها تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ (چهاردهم آذر ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و بارش برف فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران امروز بارش برف از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس دوشنبه 14 آذر 1401 بارش برف

آیا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بارش برف

فوری: تعطیلی برخی مدارس اعلام شد:

مدارس برخی شهرستان‌های تهران فردا «غیرحضوری» شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
🔹با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا، دوشنبه ( ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ) غیر حضوری خواهد بود.

🔹همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

تکمیل ۱:

مدارس مشهد به دلیل بارش برف فردا تعطیل شد

مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی:

🔹با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و شهرستان‌های صالح‌آباد، چناران، طرقبه‌شاندیز، زبرخان، جلگه‌رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

🔹همچنین مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان و مدارس متوسطه اول در جلگه‌رخ و احمدآباد تعطیل است.

🔹کلیه مقاطع شهرستان کلات نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. کلیه مدارس استثنایی نیز در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذر، تعطیل هستند./ایسنا

تکمیل ۲:

تعطیلی مدارس در مشهد فردا دوشنبه ۱۴ آذر

🔹مدارس ابتدایی نوبت صبح وعصر فردا شهر مشهد و چند شهر دیگر استان خراسان رضوی به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شدند.
🔹در استان تهران نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت، فردا غیر حضوری خواهد بود.
🔹مدارس پردیس در نوبت صبح فردا غیر حضوری خواهد بود.

تکمیل۳:

مدارس اردبیل فردا غیرحضوری شد

🔹روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین بصورت غیر حضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل

در حال تکمیل و ….

📍تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ سوالی است، که اینروزها با توجه به آلودگی هوا و بارندگی های اخیر توسط دانش آموزان و والدین پرسیده میشود که آیا مدارس در روز دوشنبه تعطیل هستند و یا خیر و دلیل این امر نیزبارش برف و بارندگی و سرمای شدید است.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا در روز دوشنبه ۱۴آذر ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و تا ساعاتی دیگر برورزسانی میکنیم…

اخبار تعطیلی فردا دوشنبه ۱۴ آذر (۱۴۰۱) تا ساعتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد و اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسانیم.

🔸قابل توجه دانش آموزان عزیز هنوز درباره تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ از سوی آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر نشده و کماکان مدارس تمامی شهرها در استان های کشور دایر می باشد بر این اساس مدارس باز بوده و فعالیت آن‌ها برقرار است.

اگر خبری مبنی بر تعطیلی مدارس فردا دوشنبه اعلام شد تا ساعاتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد.

در حال تکمیل ….

تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس در روزهای برفی و بارندگی بر عهده مدیر کل مدیریت بحران استانداری ها می باشد، که در محل و با مدیریت استانداری شهرها برگزار می‌شود. هنور تصمیمی درباره تعطیلی و عدم تعطیلی مدارس برای فردا اتخاذ نشده است

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش باران، برف و کاهش دما خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح زرد صادر کرد.

مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی فردا در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از شمال غرب و شمال شرق کشور بارش باران پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های روز‌های شنبه و یکشنبه برای استان‌های ساحلی دریای خزر است. فردا بارش‌ها در سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌هایی از گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان ادامه خواهد داشت.

نظرات