درمالیفت ضامن سلامت و زیبایی پوست و موی شما

0

وقتی وارد یک فروشگاه محصولات مراقبت پوستی می شویم معمولا بین هزاران محصول از برند های مختلف دچار سردرگمی می شویم. گاهی ممکن است دست به انتخابی بزنیم که تجربه خرید خوبی برای ما نباشد. به همین دلیل باید یک بار برای همیشه درباره انواع برند ها و محصولاتشان و همچنین ترکیباتشان مطالعه کنیم و آنچه که برای ما مناسب است را انتخاب کنیم و به آن برند و محصولش تا همیشه وفادار بمانیم. در این مطلب به بررسی درمالیفت که یک برند ایرانی با محصولات متنوع است می پردازیم. اگر پس از خواندن این مطلب به این نتیجه رسیدید که درمالیفت همان برندی است که همیشه در جستجوی آن بودید، آن را برگزینید و خودتان را در میان هزارن محصول و برند دیگر سردرگم نکنید.

 محصولات درمالیفت

درمالیفت یک برند ایرانی با تنوع فراوان

درمالیفت از آن برندهاییست که فکر همه چیز را کرده است. اولین نکته مهم درباره این برند، ایرانی بودن آن است. با آنالیز بخشی از جامعه به عنوان نمونه به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از افراد این تصور را دارند که محصولات خارجی کیفیت بالاتری دارند و بهتر است برای مراقبت از زیبایی پوست، دست به انتخاب محصولات خارجی بزنیم. اما حقیقت این است که در مورد محصولات مراقبت زیبایی بهتر است سراغ برندهای ایرانی مثل درمالیفت برویم. برندهای ایرانی با توجه به اقلیم ایران فرموله می شوند و با پوست نژاد ایرانی سازگار هستند. این درحالی است که برند های اروپایی با پوست و مو نژاد اروپایی سازگار و برای ایرانیان گاهاَ ضعیف عمل می کنند. برند درمالیفت شامل انواع شامپو، انواع شوینده ها و پاک کننده های صورت و انواع کرم های مراقبتی است.

انواع محصولات درمالیفت

محصولات درمالیفت

درمالیفت تقریبا به تمام نیازهای افراد پرداخته است و محصولاتی برای مراقبت از پوست موی خشک، چرب و معمولی ارائه کرده است. یکی از ویژگی های مهم که در تمام محصولات برند درمالیفت مشترک است، بدون پاربن بودن و بدون سولفات بودن آن است. در محصولات مراقبت پوست پارابن به عنوان نگهدارنده و سولفات به عنوان عامل کف کننده به کار رفته است. اما به دلیل عوارضی که این دو عامل برای پوست و مو دارند، از فرمولاسیون محصولات برند درمالیفت حذف شده اند.

اما بیایید برررسی کنیم و ببینیم درمالیفت تا چه میزانی می تواند نیاز های پوست و موی ما را پوشش دهد.

ابتدا به شامپوهای درمالیفت می پردازیم. در میان محصولات درمالیفت شاهد شامپوی ضدشوره مو چرب و موی خشک درمالیفت، شامپو موهای رنگ شده درمالیفت، شامپو ضدریزش مو خشک و چرب درمالیفت، شامپو مناسب موی وزدار درمالیفت هستیم. طبق نظرات کاربران عطر و رایحه این شامپو ها با اغلب سلیقه ها تطابق داشته است.

و اما درمالیفت محصولاتی دیگر جهت مراقبت از مو ارائه داده است. ماسک مو و سرم مو مناسب موی وزدار، ماسک مو و سرم مو مناسب موی رنگ شده، ماسک مو و سرم مو خشک و آسیب دیده و ماسک مو و سرم موی مناسب موهای وزدار درمالیفت جهت حفظ زیبایی کامل موهای ارائه شده اند.

در حوزه مراقبت از پوست درمالیفت دارای انواع کرم ضد جوش، کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، انواع کرم دور چشم، کرم لایه بردار، کرم ضد چروک، کرم ترمیم کننده، کرم لیفتینگ و کرم روشن کننده و کرم ضد لک است.

تمام این موارد ذکر شد تا بدانید می توانید یک میز توالت کامل با محصولات مراقبت از پوست درمالیفت داشته باشید.

اگر می خواهید یک روتین پوستی و یا یک روتین مراقبت از مو داشته باشید بهتر است تمام آیتم های مورد استفاده از یک برند باشند تا ترکیبات آن ها با هم تداخل نداشته باشد.

محصولات درمالیفت

پدیده ضد لک و روشن کننده درمالیفت

هر پوستی ممکن است در معرض مشکلات زیادی قرار بگیرد که تقریبا می توان گفت اکثر آن ها اگر حاد نباشند و یا ناشی از بیماری خاصی نباشند با همین مراقبت های پوستی قابل درمان هستند. اما یکی از سخت ترین درمان های پوستی درمال لک و روشن کردن پوست است.

ملانوسیت ها که عامل به وجود آورنده لک در پوست ما هستند، در لایه درم واقع شده اند. لای درم زیر لایه شاخی پوست که توسط ما قابل مشاهده است قرار گرفته است. مشکلاتی که مربوط به لایه شاخی پوست باشد به راحتی قابل درمان هستند زیرا به صورت مستقیم با ترکیبات محصولات در ارتباط اند. اما رسیدن محصولات تا لایه درم که عمق لک در انجاست کار بسیار دشورای است. در واقع محصولی مثل کرم روشن کننده درمالیفت باید آنقدر قدرت نفوذ بالایی داشته باشد تا از لایه اپیدرم (شاخی) بگذرد و به لایه درم برسد و در آنجا اقدامات خود را انجام دهد.

برای این که چنین اتفاقی رخ دهد ما نیاز به لایه برداری پوست داریم. بنابراین کرم روشن کننده حاوی ترکیباتی است که ابتدا پوست را لایه برداری می کنند سپس راه نفوذ به لایه درم ایجاد می شود و با جذب شدن به این ناحیه فعالیت ملانوسیت ها را کنترل می کنند و لک به تدریج درمان می شود.

در این مطلب به صورت خاص به بررسی کرم روشن کننده و ضد لک درمالیفت پرداختیم زیرا این محصول درصد موفقیت بالایی در درمان لک داشته است. اتفاقی که بسیاری از محصولات ضد لک دیگر قادر به انجام آن نیستند. زیرا درمان لک یکی از سخت ترین درمان ها در پوست است.

به جرات می توان گفت محصول روشن کننده و ضد لک درمالیفت یک پدیده در درمان لک است. اگر یک پکیج کامل از محصولات درمالیفت بخواهید نیازی نیست هرجایی را به دنبال آن بگردید. فروشگاه اینترنتی آیمادورا تمام محصولات مراقبتی درمالیفت را ارائه می دهد. با مراجعه به این وب سایت برای پیدا کردن تمام محصولات درمالیفت دچار دردسر نخواهید شد.

محصولات درمالیفت

کلام آخر

در این مطلب دانستیم که درمالیفت یک برند ایرانی است. یک برند ایرانی که تمام نیاز های مراقبتی پوست و موی ایرانیان را پوشش می دهد. محصولات این برند می تواند یک انتخاب خوب موثر و اقتصادی برای ایرانیان باشد. کرم روشن کننده و ضد لک این برند با اختلاف بسیار زیادی از محصولات مشابه خود، موفق تر عمل کرده است و ارزش انتخاب را دارد. هر فرد ایرانی می تواند یک پکیج کامل از محصولات مراقبت پوست و موی خود را با برند درمـالیفت تکمیل کند. برای تهیه چنین پکیجی نیازی نیست فروشگاه به فروشگاه و سایت به سایت را جستجو کنید، فروشگاه اینترنتی آیمادورا با ارائه تمامی محصولات برند درمالیفت با بیشترین تخفیف این پکیج را در اختیار شما می گذارد.

نظرات