نمونه قرارداد سئو

0

ارائه خدمات سئو و بهینه سازی نیز با در نظر گرفتن میزان بالای پیچیدگی آن و نداشتن آشنایی و اطلاعات کافی بعضی از کارفرمایان به بسیاری از قوانین وضع شده، نیاز به شفاف سازی و تنظیم یک قرارداد کامل  و دارای اعتبار است.
از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در زمان شروع بهینه سازی سایت در نمونه قرارداد سئو استاندارد و قابل اطمینان، شناسایی و توجه کردن به خواسته و نیازهای طرفین است.
نکته ای که باید آن ار در نظر داشته باشید این است که در قرارداد  سئو، مجری قرارداد موظف است حدود خدمات سئو قابل ارائه تا حدی به منظور ضمانت نتیجه تعیین نماید. همینطور امضای نمونه قرارداد سئو به وسیله طرفین قرارداد امری ضروری می باشد.

این نمونه قرار داد سئو توسط شرکت خدمات سئو در مشهد ، آکادمی فرصت، در اختیار شما قرار گرفته است.

 قرارداد سئو

مواردی که در قرار داد سئو سایت باید مورد  توجه قرار گیرد؛ به شرح زیر می باشد:
حتما از هدف برخوردار باشید.
تعیین کنید که می خواهید روی یک کلمه ی خاص کار کنید  یا می خواهید در یک حوزه ورودی های سایت خود را بالا ببرید.
میزان تولید محتوا به صورت تقریبی تعیین شود.
تاریخ شروع و پایان قرارداد مشخص باشد.
هزینه سئو به صورت مشخص اعلام شود.
مشخص کنید که هزینه ی بک لینک و رپرتاژ بر عهده ی سئوکار است یا کارفرما.
در قرارداد تاکید شود که از شیوه های کلاه سیاه مورد استفاده قرار نگیرد.
فاز بندی کارها تعیین گردد.
در قرارداد سئو عنوان کنید که سئو فنی سایت حتما مرود ارزیابی قرار گیرد.
گزارش دهی ماهانه یا بر طبق زمانبدی های دیگر صورت گیرد.

قرارداد سئو

نمونه قرارداد سئو سایت

شاید برای شما پیش آمده باشد که به صورت شفاهی با شخصی توافقی را انجام داده باشید اما بعد از گذشت زمان کوتاهی آن شخص خود را موظف به انجام آن ندانسته و از همکاری خودداری می کند.
با بستن قرارداد بر اساس قوانین و استاندارد ها دیگر چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد. قرارداد توافقی ثبت شده با امضای طرفین است که قابلیت پیگیری به وسیله مراجع قضایی را راحت تر می کند.
بسیاری از شرکت های طراحی سایت و دوستان ما در که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند در مورد شیوه قرارداد سئو و چگونگی تنظیم آن از اطلاعات کافی برخوردار نبوده و سوالات متداولی در این زمینه همیشه در ذهن آنها وجود دارد.
طراحی و بهینه سازی وب سایت حرفه ای و مطمئن کار سخت و پیچیده ای است و لازمه آن تخصص و مهارت بالای افراد می باشد.

تنظیم قرارداد به منظور اطمینان بیشتر میان مشتری و شرکت طراحی امری الزامی است و هر چه قراردادی که میان طرفین بسته می شود، شفاف و کامل تر باشد در آینده با مشکلات معدود تری مواجه خواهد شد.

قرارداد سئو

رعایت نکات اولیه حقوقی و قانونی، تعیین کردن طرفین نمونه قرارداد سئو، شرح دادن موضوع قرارداد،مشخص و ذکر کردن مبلغ پروژه طراحی سایت در قرارداد، نحوه پرداخت و مراحل آن، تعیین  کردن تعهدات میان کارفرما و مجری، پیش بینی شرایط فسخ قرارداد، مهر و امضا طرفین قرارداد می توان از بندهای مهم قرارداد سفارش طراحی وب سایت معرفی کرد که باید بر اساس دقت و حساسیت بالایی مورد نگارش قرار گیرد.
به منظور اطمینان خاطر بیشتر از پروسه اجرای پروژه خود می توانید شرح درخواست خود را قرارداد ضمیمه کنید.
در این صورت شرکت طراحی سایت مسئول است بر اساس موارد مطرح شده در ضمیمه قرارداد، نسبت به اجرای پروژه شما اقدامات لازم را اجرایی نماید.

قرارداد سئو

مهم ترین موارد در نمونه قرارداد سـئو و بهینه سازی سایت

شیوه تحلیل و بررسی خدمات ارائه شده تعیین شده باشد
تعهدات در قرارداد سئو و بهینه سازی نیز ذکر شود.
پشتیبانی و زمان رسیدن به نتیجه بهینه سازی و سئو سایت تعیین گردد.
در نمونه قرارداد سئو باید مواردی که نسبت به انجام آنها مسئولیت و تعهد دارید را به طور دقیق مشخص نمایید و شرایط شکل گیری تعهدات خود را مشخص نمایید.

قرارداد سئو

برای نمونه در صورتی که تولید محتوای سایت بر عهده کارفرماست بایستی در قرارداد ذکر گردد که چنانچه محتوا کپی باشد یا بر طبق اصول سئو نوشته نشده باشد، تمام مسئولیت آن بر عهده کارفرماست.
چرا که در صورت تشخیص کپی بودن محتوا سایت به وسیله گوگل مورد جریمه واقع خواهد شد و در این صورت شرکت ارائه دهنده خدمات سئو در برابر آن هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
به منظور جلوگیری از هر گونه به وجود آمدن سوء تفاهم میان کارفرما و شرکت ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی، بایستی تمامی قوانین لازم به منظور مدت زمان حصول نتیجه در قرارداد گفته شود.

قرارداد سئو

بعضی از کارفرمایان به علت اطلاع نداشتن جامع از میزان رقابت در موتورهای جستجو گوگل، نمی دانند که سئو و بهینه سازی امری است که به زمان، صبر و حوصله فراوان نیاز دارد.
از این رو پیشنهاد می شود شفاف سازی های لازم به منظور پشتیبانی و انجام بهینه سازی و سئو سایت در نمونه قرارداد سئو و هر آنچه که لازم است ذکر گردد تا مشکلی برای طرفین قرارداد در زمان پیاده سازی به وجود نیاید.

نظرات