پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال هلند و آمریکا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در قطر کامل ببینید

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال هلند و آمریکا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در قطر کامل ببینید

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی فوتبال هلند و آمریکا امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ در شبکه پخش زنده شبکه ۳ سیما و اسپورت آنلاین۴ بطور زنده و آنلاین و شبکه های بدون سانسور ماهواره ای و با کیفیت عالی تماشا کنید.

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال هلند و آمریکا شنبه 12 آذر 1401 در قطر کامل ببینید

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی هلند و آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲

تیم های ملی هلند و آمریکا در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز ۳ دسامبر ۲۰۲۲ برابر با شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ – از ساعت ۱۸:۳۰ – ورزشگاه خلیفه به مصاف می روند تا تکلیف تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی جام جهانی مشخص شود.

علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک و شبکه خارجی بدون سانسور و گزارشگر خارجی اسپورت آنلاین۴ تماشا کنید

تیم های هلند و امریکا امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در دیداری حساس در مرحله حذفی و یک هشتم نهایی جام جهانی قطر در استادیوم بین المللی خلیفه امشب (۱۲ آذر ۲۰۲۲) به مصاف هم میروند.

مت ترنر دروازه بان آمریکا است و داور بازی نیز ویلتون سامپایو از برزیل است.

تیم ملی فوتبال هلند به سرمربیگری لوئی فان‌خال ترکیبی جوان و باتجربه را راهی جام‌جهانی کرده و سنگال را که در دقایق آخر بردند و حالا در نخستین دیدار مرحله حذفی و یک هشتم نهایی به مصاف آمریکا می‌روند و امیدوارند مثل دوره قبلی با فان‌خال در سال ۲۰۱۴ یکی از ۴ تیم برتر جام باشند.

تیم ملی امریکا نیز که همگروه ایران در جام جهانی قطر بود، با شکست ایران به مرحله حذفی پیش رفت و حالا در اولین رقابت خود بعد از صعود، بعه مصاف هلند می رود. آمریکا در نیمه‌های اول دیدار با ولز و ایران با نیمه دوم نمایش متفاوتی ارائه کرد و با کاپیتانی ۲۳ ساله و ستاره‌هایی مثل کریستین پولیشیچ و وستون مک‌کنی، انگیزه زیادی دارد که مثل سال ۲۰۰۲ در آسیا دست‌کم یک مرحله هم بالاتر برود.

در امار مصاف دو تیم امده که در ژوئن ۲۰۱۵ در دیداری دوستانه آمریکا موفق شد با نتیجه ۴-۳ از سد هلند بگذرد و در ۵ مصاف بین تیم‌های ملی هلند و آمریکا که همگی‌شان دوستانه بوده‌اند، نارنجی‌ها ۴ برد کسب کرده‌اند و یک برد در آخرین بازی‌شان نصیب یانکی‌ها شده است.

هلند از معدود تیم‌هایی است که در تمامی حضورهایش در جام‌جهانی از مرحله گروهی صعود کرده. این یازدهمین حضور هلند در مرحله حذفی جام‌جهانی است. این تیم ۴ مرتبه از مرحله یک‌هشتم نهایی فراتر نرفته.

آمریکا در ۳ حضور آخرش در جام‌جهانی به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده. یانکی‌ها امیدوارند بعد از ۲۰ سال به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند. این اتفاق آخرین مرتبه در آسیا و جام‌جهانی ۲۰۰۲ رخ داد.

ترکیب احتمالی دو تیم

هلند: نوپرت، تیمبر، فان‌دایک، آکه، دامفریس، دی‌رون، دی‌یونگ، بلیند، کلاسن، برخواین و خاکپو

آمریکا: ترنر، دِست، کارتر ویکرس، ریم، رابینسون، موسی، آدامز، مک‌کنی، وه‌آ، آرونسون و رایت

نظرات