آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا

5

آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ (دوازدهم آذر ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی فردا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا آلودگی هوا از حرف تازه میخوانید.

آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس شنبه 12 آذر 1401 آلودگی هوا

آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا

🔸قابل توجه دانش آموزان عزیز مدارس در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ دایر می باشد بر این اساس مدارس باز بوده و فعالیت آن‌ها برقرار است.

در حال تکمیل ….

تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس معمولاً در اختیار کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران است، که در محل و با مدیریت استانداری تهران برگزار می‌شود و این کمیته بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا تصمیم گیری می‌کند.

در زمان نگارش این مطلب شاخص هوا در اغلب مناطق استان تهران بر روی عدد ۱۱۰ قرار گرفت و هوا برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است. اما تاکنون کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل نشده و بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس نزدیک به صفر است.

در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۲۰ قرار داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تا فردا ادامه خواهد داشت لذا توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان کمتر از منزل خارج شوند.

وضعیت آلودگی هوا

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

همچنین رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هشدار سطح زرد مبنی بر بارش باران و برف، وزش باد، کولاک مقطعی در محورهای کوهستانی استان و کاهش محسوس دما صادر شده است.

صونا صرفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف، مه آلودگی و کاهش دید افقی در استان خواهیم بود و روز پنجشنبه نیز بارش های پراکنده باران و برودت ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سامانه از اواخر پنجشنبه از استان خارج خواهد شد، اظهار داشت: برودت هوا در تمام روزهای هفته آینده ادامه خواهد داشت و دمای هوای صبحگاهی به زیر صفر می رسد.

صرفی اثر مخاطره این سامانه بارشی را آبگرفتگی و لغزندگی معابر، مه آلودگی و کاهش دید افقی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، اختلال در تردد، احتمال وقوع کولاک برف و افزایش مصرف حامل های انرژی بیان کرد.
وی ادامه داد: طبق این هشدار شهرستانهای زنجان، طارم، ایجرود، ابهر، ماهنشان، خرم دره، خدابنده و سلطانیه منطقه اثر این مخاطره هستند.

 

5 دیدگاه در “آیا شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا

  1. 🗿🐢 گفت:

    چرا تعطیل نکردین بی نامونشونا🐢🗿

  2. دانش اموز گفت:

    بابا ترو خدا طعطیل می‌کردید دیگه نمیمردید که آه هالا فردا باید بریم مدرسه با هوای آلوده شاخص ۱۲۰ خب آنلاین میکردینش خب

  3. sohasadat گفت:
    25
    2

    تورو خدا طعطیل کنید من حالم بده ۴ روزه مریضم این همه طعطیل بود ی روزه دیگه ام روش💔🥺😭😭😭

  4. دانش آموز گفت:
    30
    2

    خوب تعطیل می‌کردید نمی‌مردید بخدا حالا ۲سال آنلاین بود امروزم روش چی میشد.

  5. دانش آموز گفت:
    30
    4

    خوب تعطیل می‌کردید نمی‌مردید بخدا حالا ۲سال آنلاین بود امروزم روش چی میشد

نظرات