میمی عسگری کیست فیلم کامل حرکات نمایشی میمی عسگری با توپ در قطر

0

میمی عسگری کیست و اهل کجاست بیوگرافی میمی عسگری دختر ایرانی محجبه در قطر و فیلم کامل حرکات نمایشی و هنرنمایی میمی عسگری با توپ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش ها در ویدئوی روپایی زدن و حرکات نمایشی او با توپ در فن فست های قطر سوژه رسانه های شبکه های مجازی شده و به یکی از خبرهای داغ اینروزهای فضای مجازی تبدیل شده است.

میمی عسگری کیست

بیوگرافی میمی عسگری کیست

میمی عسگری متولد دهه ۸۰ در ایران یک دختر فوتبالیست اهل ایران است که در حیطه فوتبال خیابانی و فری استایل و حرکات نمایشی با توپ فعالیت دارد. نام میمی عسگری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر سر زبان ها افتاد. او با روپایی زدن با توپ فوتبال در فن فست های قطر در جام جهانی مشهور شد.

فیلم کامل روپایی زدن و حرکات نمایشی میمی عسگری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سوابق

او از سن ۷ سالگی به فوتبال علاقه مند شد و حالا یکی از فوتبالیست های ایرانی است که در حیطه فیری استایل و حرکات نمایشی روپایی زدن با توپ به مهارتهای زیادی دست پیدا کرده است.

مِیمی دختر جوان و محجبه‌ ایرانی است که اینروزها به ستاره فوتبالی خیابان‌ ها و فن فست‌ های قطر تبدیل شده؛ او با مهارت‌ هایی که در بازی با توپ فوتبال دارد فالوئرهای زیادی در فضای مجازی به دست آورده و امسال هنگام برگزاری جام جهانی به کشور قطر سفر کرده و حرکات بسیاز زیبا و تماشا را اجرا کرده که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.

بیوگرافی میمی عسگری کیست

علاقه مندی به رونالدینیو

میمی درباره ورود به فوتبال گفته: وقتی در سال ۲۰۱۰ حرکات رونالدینیو و بازی با توپ و نمایشی از بازی با توپ، فیری استایل، در حاشیه جام جهانی آفریقا انجام داد، به حرفه علاقه مند شدم و آرزو کردم در این فستیوال بین المللی حضور پیدا کنمو حالا با گذشت ۱۲ سال میمی به آروزیش رسیده و در جام جهانی قطر حضور پیدا کرده است.

او در سال ۲۰۱۸ با فیری استایل آشنا شد و با تمرین و پشتکار توانست مهارت های زیادی را در کنترل توپ و روپایی زدن به دست اورد.

وی در ابن وبدئو حرکات رونالدینیو را انجام میدهد که اینروزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و به یکی از کلیپ های پربازدید تبدیل شده است.

نظرات