بیوگرافی عهدیه کیانی بازیگر سریال جیران و همسرش + عکس اینستاگرام جنجال اخیر

0

بیوگرافی عهدیه کیانی بازیگر سریال جیران و همسرش + عکس اینستاگرام جنجال اخیر

عهدیه کیانی بازیگر کیست بیوگرافی عهدیه کیانی بازیگر سریال جیران و همسرش + عکس اینستاگرام جنجال اخیر و حواشی همراه با تصاویر و سوابق بازیگری و فیلم ها و سریال ها و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

عهدیه کیانی بازیگر سریال جیران

بیوگرافی عهدیه کیانی بازیگر

عهدیه کیانی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است. عهده کیانی یکی از بازیگران سریال جیران است که در اکران این سریال جمع بازیگران و عوامل دیده شد.

سوابق بازیگری

عهدیه کیانی فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او برای اولین بار در سریال جیران به طور حرفه ای نقش آفرینی کرد. اما نکته مهم درباره روزمه و زندگینامه شخصی و هنری ایشان این است که اطلاعات زیادی درباره سوابق هنری این بازیگر جوان کشورمان در جایی ثبت نشده است و همچنین نامی از او نیز در بین لیست اسامی بازیگران سریال جیران درج نشده است.

بیوگرافی عهدیه کیانی بازیگر سریال جیران و همسرش + عکس اینستاگرام جنجال اخیر

لازم به ذکر است که جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد یکی از پربیننده تارین سریال نمایش خانگی این کارگردان است.

عهدیه کیانی در این سریال در کنار ستارگان سینمایی چون امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی و هومن برق نورد ساخته شده است. همان جور که قطعا می دونید در این میان امیر جعفری , امیرحسین فتحی , پریناز ایزدیار , گلاره عباسی , الهام نامی , پاشا جمالی , غزل شاکری , نهال دشتی و هومن برق نورد به هنرمندی پرداخته است.

جیران یک مجموعهٔ ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه پس از چند بار به تعویق در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق فیلیمو به نمایش درآمد و در ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به‌دلیل «نقض مالکیت ادبی و هنری» توقیف شد. پخش جیران از ۲۵ شهریور از سر گرفته شد.

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

 

نظرات