صفر تا صد کسب درآمد در اینستاگرام

0

صفر تا صد کسب درآمد در اینستاگرام

 فالوور

فالوور

لایک

بازدید

اینستاگرام فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرده است، اما همچنان در میان کاربران و کارآفرینان محبوبیت بسیاری دارد. طبق داده‌های منتشر شده توسط SensorTower، یک شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن، اینستاگرام در سه ‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ بر TikTok و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی غلبه کرد و در جایگاه اول پردانلودترین برنامه ها قرار گرفت.

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، اینستاگرام را می توان به مثابه یک معدن طلا در نظر گرفت که احتمالا تا سال های آینده نیز این روند پابرجا خواهد بود. طبق آمار کسب و کار اینستاگرام، ۶۰ درصد از مردم از این پلتفرم برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند، ۸۰ درصد از آنها حداقل یک برند را دنبال می کنند، ۲۰۰ میلیون حساب کاربری هر روز یک پروفایل تجاری را بررسی می کنند و ۶۶ درصد از بازدیدکنندگان از پروفایل ها از افراد غیرفالوور هستند.

بنابراین اینستاگرام می تواند بهترین بستر برای دیده شدن و نمایش محصولات، خدمات و ارزش های یک شرکت باشد. همچنین از این رسانه اجتماعی قدرتمند می توان به عنوان ابزاری برای شروع کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد.

چرا اینستاگرام بهترین پلتفرم برای کسب درآمد در ایران است؟

از آنجایی که بسیاری از شبکه های اجتماعی پرکابرد در ایران فیلتر هستند، در حال حاضر اینستاگرام در فضای آنلاین به عنوان پربازدیدترین و تاثیرگذارترین پلتفرم شناخته می شود که می تواند فضای خوبی برای دیده شدن و افزایش فروش کسب و کارها باشد.

از سویی، از طریق اینستاگرام امکان تعامل بیشتر با مشتریان و دسترسی پذیری تسهیل می شود و این می تواند تا حد زیادی موفقیت کسب و کارها را تضمین کند. در اینستاگرام مشتریان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات می توانند به سادگی با یکدیگر در تعامل باشند.

امکانات و قابلیت های جذاب اینستاگرام دلیل دیگر محبوبیت و مناسب بودن این پلتفرم برای رشد و گسترش کسب و کارهاست.

کسب درآمد از اینستاگرام

مهم ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام، فعالیت به عنوان پیج تجاری و ارائه دهنده خدمات و محصولات و اینفلوئنسری است.

فروش محصولات و خدمات: اگر به عنوان یک پیج تجاری در اینستاگرام فعالیت می کنید و قصد دارید از محل فروش محصولات خود به درآمد برسید، باید روی فالوورهای خود تمرکز کنید. از هر پست اینستاگرام به عنوان فرصتی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید.

در طول سال‌ها، اینستاگرام ابزارهایی را برای کمک به فالوورهایی ارائه کرده است که مستقیما در پلتفرم از صفحات تجاری مورد علاقه‌شان خرید کرده یا به آن‌ها کمک می‌کنند. استفاده از این ابزارها می تواند نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را آسان تر کند.

اینفلوئنسر بودن: اینفلوئنسر جامعه ای متشکل از کاربران اینستاگرام است که توسط کاربران اینستاگرام شناخته شده هستند، کاربران آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد می کنند. بنابراین شناخته شده بودن، مورد علاقه و مورد اعتماد بودن سه شرط مهم برای اینفلوئنسری است.

مهم است که به یاد داشته باشید که وظیفه اینفلوئنسرها فرستادن مخاطبان خود به کانال های برندها است، چه صفحه فروش، چه اکانت اینستاگرام. اینفلوئنسر نمی تواند معجزه کند اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، پیشنهاد شما مشخص نباشد، تجربه کاربری شما کم باشد، یا اکانت اینستاگرام شما محتوای جذابی نداشته باشد که مردم را به دنبال کردن وادار کند.

نکاتی برای افزایش فالوور و دسترسی به اینستاگرام

اگر کسب درآمد در اینستاگرام را از صفر شروع کردید، در این صورت حداقل به تعدادی فالوور نیاز دارید. تا زمانی که کاربران در وهله اول شما را دنبال نکنند، نمی توانند به فروشگاه اینستاگرام شما نگاه کنند یا توسط استوری های اینستاگرام شما جذب شوند. اگر می‌خواهید دسترسی یا فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید، دو معیاری که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را اندازه‌گیری کنید، ذخیره‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها هستند.

ذخیره ها یا Saves به تعداد کاربرانی اطلاق می شود که با استفاده از نماد نشانک، پست های شما را برای استفاده بعدی ذخیره کرده اند. اگر پست‌های شما مرتبا ذخیره‌های زیادی دریافت می‌کنند، به این معنی است که مخاطبان شما این محتوا را ارزشمند می‌دانند و می‌خواهند بعدا به آن مراجعه کنند. سعی کنید پست های بیشتری که مورد علاقه مردم هستند، ایجاد کنید.

اشتراک‌ها به تعداد کاربرانی اشاره دارد که پست شما را با استفاده از نماد هواپیمای کاغذی، چه به صورت پیام مستقیم و چه به صورت داستانی، با شخص دیگری به اشتراک می‌گذارند. اگر پست‌های شما به طور مداوم اشتراک‌گذاری‌های زیادی دریافت می‌کنند، به این معنی است که مخاطبان شما پست را جالب می‌دانند و برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه شما با مخاطبان خود هیجان‌زده هستند. وقتی محتوایی را که ارزش اشتراک گذاری دارند اولویت بندی کنید، مخاطبان شما رشد خواهند کرد.

لایک

استراتژی های کسب درآمد در اینستاگرام

برای کسب درآمد و افزایش فروش در اینستاگرام نیاز دارید تا استراتژی کارآمدی را پیاده کنید. در ادامه به چند استراتژی کلیدی اشاره خواهیم کرد:

برای داشتن مکالمات فروش به دایرکت (DM ها) بروید

اگر تازه شروع کرده اید، هنوز مخاطبی ندارید و محصول یا خدمت خاصی دارید که می خواهید به مردم ارائه دهید، ارائه خدمات به طور مستقیم در پیام های مستقیماز طریق دایرکت می تواند یک رویکرد موثر باشد. قبل از اینکه وارد میدان شوید ابتدا یک رابطه گرم با فالوور خود ایجاد کنید. به مردم یادآوری کنید که آنها را دنبال می کنید. هنگامی که آنها لطف خود را نشان می دهند و با محتوای شما درگیر می شوند، شما بلافاصله در فید آنها بالاتر ظاهر شوید. به عنوان یک مزیت اضافه، به طور کلی در اینستاگرام فعال تر خواهید بود و طبق الگوریتم اینستاگرام کاربران فعال در اولویت هستند.

یک استراتژی خوب دیگر این است که یک فراخوان برای اقدام (کال تو اکشن) در پست خود ایجاد کنید و از مردم دعوت کنید برای اطلاعات بیشتر به شما پیام دهند.

یک کمپین راه اندازی کنید

در زبان تجاری آنلاین، کمپین به هر دوره زمانی اشاره دارد که در آن شما به طور فعال یک سرویس، برنامه یا محصول را تبلیغ می کنید. یکی از ویژگی‌های مشترک کمپین ها این است که پیشنهاد فقط برای خرید در پنجره فروش در دسترس باشد یا انگیزه مضاعفی برای خرید در طول کمپین خود ارائه دهید.

مهم نیست چه چیزی می‌ فروشید، بهترین راه برای فروش از اینستاگرام راه‌اندازی کمپین است. طی برگزاری کمپین ها، مخاطبان شما فرصتی برای دریافت اطلاعات کافی و اثبات اجتماعی در قالب توصیفات و همچنین یادآوری کافی برای ترغیب به خرید دارند.

به دنبال پست های حمایت شده بروید

اگر می‌دانید که مقدار فالوورهای شما برای یک محصول، خدمات یا برند خاص مناسب هستند، قبل از شروع منتظر نباشید تا یک میلیون دنبال کننده داشته باشید. برای کسب درآمد در اینستاگرام، می‌توانید از همین امروز شروع به ارسال پست‌های حمایت‌شده کنید یا به دنبال همکاری با یک اینفلوئنسر باشید که می‌تواند از طرف شما این معاملات را برای شما انجام دهد.

اینستاگرام فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد ارائه می‌کند، اما مهم است که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است و در چه حوزه ای می توانید با ارائه ایده های خلاقانه، میزان تعامل با مشتریان خود را افزایش داده و به درآمد برسید.

تلاش برای اجرای هر استراتژی بسیار زمان بر است و هیچ استراتژی مهمتر از ارائه خدمات عالی به مشتری، کیفیت محصول و تعادل زندگی و کار نیست.

برای تصمیم گیری در مورد یک استراتژی برای اینستاگرام وقت بگذارید، سپس شروع به اجرای مداوم آن کنید. در نهایت شما می توانید با انتخاب و اجرای یک استراتژی هدفمند یک جریان جدید درآمد برای خود ایجاد نمایید.

بازدید

وب سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی

اینستاگرام مهم ترین بستر آنلاین برای کسانی است که می خواهند دیده شوند یا تجارت آنلاین خود را توسعه دهند. برای دیده شدن در این فضای پر رقابت شما نیاز دارید فالوورهایی برای حساب خود دست و پا کنید. زیرا طبق الگوریتم اینستاگرام صفحاتی در اولویت قرار می گیرند که دنبال کنندگان بیشتری دارند و نرخ تعامل آنها بالاتر است. بر همین اساس، برای کمک به کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت در این فضا را آغاز کرده اند و می خواهند از این طریق به درآمد برسند، وب سایت هایی با هدف ارائه خدمات اینستاگرامی آغاز به کار کرده اند. کافه فالوور یکی از برندهای مطرح در این زمینه است که کاربران اینستاگرام می توانند با خرید فالوور واقعی و فعال از آن، افزایش ویو اینستاگرام خود را تضمین کنند.

با مراجعه به کافه فالوور علاوه بر امکان استفاده از خدمات خرید فالوور ارزان، می توانید نسبت به خرید بازدید فوری، خرید کامنت، خرید لایک اینستاگرام و … اقدام نمایید. استفاده از خدمات اینستاگرام در کنار برقراری ارتباط و تعامل موثر با مخاطبان می تواند مسیر شما برای تبدیل شدن به یک برند در اینستاگرام را تضمین کند.

نظرات