فیلم کامل و جنجالی رقص و خوانندگی زنان گروه موسیقی بهار بند در قطر واکنش ها

1

فیلم کامل و جنجالی رقص و خوانندگی زنان گروه موسیقی بهار بند در قطر واکنش ها

بتازگی انتشار فیلم اجرای جنجالی رقص و آواز زنان گروه موسیقی بهار بند به سرپرستی بهار محمدی در قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است

رقص گروه موسیقی بهار بند در قطر

رقص گروه بهار بند در قطر

اینروزها انتشار فیلم و ویدیو از اجرای رقص و آواز زنان گروه موسیقی بهار بند به سرپرستی بهار محمدی در دوحه قطر که برای تشویق و حمایت تیم ملی فوتبال ایران به قطر سفر کردند، حواشی جنجالی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این فیلم رقص و خوانندگی که ظاهرا با گوشی موبایل هنگام اجرای برنامه توسط بهاربند موسیقی سنتی ایرانی گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است. این زنان ایرانی ترانه قدیمی دلبر را اجرا کردند و در حین اجرا می رقصند.

برخی کاربران توئیتر نوشتند: وقتی مردم ایران نامحرم می شوند! …

زمان و مکان دقیق ضبط این ویدئو مشخص نیست، اما کاربران شبکه های اجتماعی با توجه به محدودیت های موجود برای اجرای مشابه، از رقص زنان ایرانی در این گروه ابراز شگفتی کردند.
بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی درباره رقص و آواز این گروه موسیقی ایرانی در قطر نوشته است:

گروه «بهار بند» به سرپرستی «بهار محمدی» یکی از پنج گروه موسیقی رسمی نماینده ایران است که در حاشیه جام جهانی قطر به اجرای برنامه پرداخت. در حالی که در ایران رقص، خوانندگی و نوازندگی برای زنان محدودیت های فراوانی دارد، اعضای این گروه بی هیچ محدودیتی در قطر به اجرای برنامه پرداخت.

فیلم رقص و آواز گروه بهار بند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

گروه بهار بند به سرپرستی بهار محمدی یکی از پنج گروه موسیقی رسمی نماینده ایران است که در حاشیه جام جهانی قطر به اجرای برنامه پرداخت

در حالی که در ایران رقص، خوانندگی و نوازندگی برای زنان محدودیت های فراوانی دارد، اعضای این گروه بی هیچ محدودیتی در قطر به اجرای برنامه پرداخت.

واکنش ها

در چند روز اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست یه دست می شود که گفته می شود مربوط به اجرای موسیقی گروه بهار بند در حاشیه جام جهانی قطر است. این گروه که به سرپرستی خانم بهار محمدی در قطر حضور دارند با اجرای متفاوت خود مورد توجه قرار گرفته اند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل و جنجالی رقص و خوانندگی زنان گروه موسیقی بهار بند در قطر واکنش ها

  1. زن ایرانی گفت:

    لعنت خداوند برشما وهمه کسانی که مقابل دستور خداوند قرار می‌گیرند وبه این هنجارشکنیشان هم افتخارمیکنند

نظرات