بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی آمریکایی و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی آمریکایی و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

مکس امینی که با علی کریمی مصاحبه کرد کیست؟ بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی آمریکایی و همسرش + عکس های جدید و جنجال های اخیر همراه با سوابق و خانواده و پیج اینستاگرام و آثار در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

مکس امینی علی کریمی

بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی تبار در آمریکا

مکس امینی (Max Amini) زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۱ ‏در توسان، آریزونا امریکا بازیگر،هنرپیشه و کمدین استندآپ ایرانی تبار اهل آمریکا است او از پدر و مادری ایرانی در امریکا متولد شد. پدرش اصفهانی و مادرش ترک تبریز است که سال ها پیش به آمریکا مهاجرت کردند. مکس امینی با اینکه در امریکا به دنیا آمده ، اما کاملا به زبان ایرانی و فارسی مسلط است و در کلیپ ها و مصاحبه هایش همواره فارسی صحبت می کند.

نام مکس امینی کمدین ایرانی – آمریکایی در آبان ماه ۱۴۰۱ پس از مصاحبه با علی کریمی بر سر زبان ها افتاد. فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی در اکثر استند آپ‌هایش تماشاگران را به صورت طنز با فرهنگ ایرانی آشنا می‌کند. بیشتر استندآپ‌ های او به زبان انگلیسی است.

بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی آمریکایی و همسرش + عکس و مصاحبه با علی کریمی

سوابق هنری و بازیگری

وی دانش‌ آموخته رشته بازیگری در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس (UCLA) است. او به زبان فارسی، زبان آذری و زبان انگلیسی تسلط کامل دارد . مکس از سال‌ ۲۰۰۲–تاکنون در عرصه بازیگری و طنز فعالیت دارد و با اجراهی مختلف استندآپ کمدی در امریکا شناخته میشود.

او علاوه بر اجراهای طنز در مراسم ها و جشنواره های مختلف، بازیگر فیلم و سریال‌های متعددی از جمله قهرمانان، ذهن منیکا، رئال راب و crash نیز بوده‌است. وی حدود ۱۴ سال سابقه در زمینه اجرای استند آپ کمدی دارد و در بین ایرانیان خارج از کشور محبوبیت زیادی دارد.

بیوگرافی مکس امینی کمدین ایرانی تبار در آمریکا

صحبت‌های مکس دربارهٔ استندآپ‌های خود: «کمدی من بیشتر بر اساس «مشاهداتم» است. من بداهه می‌گویم و از طریق برقراری ارتباط متقابل با تماشاچیان به بیان مسائل مربوط به رفتارها و تعاملات اجتماعی می‌پردازم. سبک کمدی من فراتر از مطالب از پیش آماده است. سبک من در لحظه و در موقعیتی که قرار گرفته‌ام تعریف می‌شود»

او برای صدای آمریکا یک برنامه به زبان فارسی با عنوان دقایقی با مکس (Minutes with MAX) تهیه کرد که در تلویزیون صدای آمریکا پخش شد.

بیوگرافی مکس امینی

ازدواج و همسرش

مکس امینی تاکنون ازدواج رسمی نداشته، اما با یک دختر ایرانی مقیم امریکا وارد رابطه شده و حالا چند سال است که با او زندگی میکند. مکس گفته برای ازدواج شرایط خاصی را باید داشت که من به دلیل شغل و حرفه و مسافرت های کاری نمی توانم به ازدواج رسمی فکر کنم.

مصاحبه مکس امینی با علی کریمی

مصاحبه مکس امینی با علی کریمی

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران که اینروزها به عنوان لیدر اغتشاشات در ایران شناحته میشود، پس از مهاجرت به کانادا برای اولین بار با مکس امینی کمدین ایرانی امریکایی مصاحبه کرد. او درباره وضعیت ایران و اعتراصات زنان پس از مرگ مهسا امینی دختر سنندجی و همچنین مهاجرت مهرانم مدیری به دبی توضیحاتی داد.

کریمی در مصاحبه با این کمدین ایرانی – آمریکایی، درباره شایعه دزدیده شدنش توسط مهران مدیری توضیح داد: شاید برای کسی باورپذیر نباشد اما من تاکنون نه دیداری با آقای مهران مدیری داشتم و نه با ایشان تلفنی صحبت کرده‌ام. چندین بار توسط دوستان مشترک به برنامه‌های ایشان دعوت شدم اما هیچ‌وقت این دعوت را نپذیرفتم. این ماجرا اصلا صحت نداشته که ایشان بخواهند من را بدزدند.

عکس های جدید و اینستاگرام مکس امینی

مکس امینی اینستاگرام

عکس های مکس امینی

عکس خواهر و مادر مکس

عکس خانواده مکس امینی

سوابق مکس امینی

مکس امینی اهل کجاست

کلیپ های مکس امینی

نظرات