پخش زنده و بدون سانسور بازی فوتبال انگلیس و ولز ۸ آذر ۱۴۰۱ [جام جهانی ۲۰۲۲]

0

پخش زنده و بدون سانسور بازی فوتبال انگلیس و ولز ۸ آذر ۱۴۰۱ [جام جهانی ۲۰۲۲]

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال انگلیس و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب سه شنبه ۸ آذر (۱۴۰۱) را در این صفحه می‌توانید در اختیار داشته باشید.

پخش زنده بازی انگلیس و ولز 8 آذر 1401

دو تیم انگلیس و ولز روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی انگلیس و ولز ۸ آذر ۱۴۰۱ را درادامه از شبکه پرشیانا اسپورت و شبکه های افغانستان و شبکه ورزش و شبکه ۳ و تلوبیون با کیفیت HD و با کفیت و بدون سانسور ببینید.

پخش زنده بازی انگلیس و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون سانسور

تیم فوتبال ولز و انگلیس در گروه B رقابت‌‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب سه شنبه به مصاف می روند. اگر علاقه مند به تماشای زنده و آنلاین این بازی هستید در شبکه های داخلی و شبکه ها ماهواره ای خارجی بدون سانسور در لینک های زیر ببینید:

فرکانس و شبکه های پخش زنده دیدار انگلیس و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (۸ آذر ۱۴۰۱) از ساعت ۱۹:۳۰ در شبکه پخش زنده شبکه ۳ سیما و سایت آنتن بطور زنده و آنلاین و شبکه های بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که اینجا مشاهده میکنید

تیم فوتبال ایران در گروه B رقابت‌‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های «انگلیس»، «ولز» و «آمریکا» هم‌گروه شده است. یکی از سیاسی‌ترین گروه‌های تاریخ فوتبال ایران که حساسیت‌های نظام جمهوری اسلامی را از ماه‌ها قبل برای این رقابت‌ها برانگیخته بود.⁠

انگلیس ۴ امتیازی و صدرنشین، بعد از پیروزی پرگل برابر ایران در جدال نخست، در هفته دوم برابر آمریکا تن به تساوی داد تا صعودش به روز آخر گره بخورد. البته که ولز با ۱ امتیاز شانس کمی برای صعود دارد.

از سوی دیگر، ولز که در بازی اول با آمریکا مساوی کرد، در بازی دوم مغلوب نمایش درخشان و دلچسب تیم ملی ایران شد و با دو گل شکست خورد تا با ۱ امتیاز در قعر جدول باشد. دو کشور همسایه، در چارچوب بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا به مصاف هم می‌روند.

ترکیب احتمالی ولز و انگلیس

ولز: وارد ،دیویس، رودون، مفام ، آمپادو، رمزی، ویلیامز، رابرتس ، بیل، مور، جیمز
انگلیس: پیکفورد ، واکر، استونز، مگوایر، شاو ، رایس، بلینگام، مانت ، فودن، ساکا، کین

نظرات