پخش زنده بازی انگلیس و سنگال مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب ۱۳ آذر ۱۴۰۱

0

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب ۱۳ آذر ۱۴۰۱

فرکانs و شبکه های پخش زنده و بدون سانسور بازی فوتبال انگلیس و سنگال یک هشتم نهایی (مرحله حذفی) جام جهانی ۲۰۲۲ امشب یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ + تماشای آنلاین بازی فوتبال انگلیس و سنگال یک هشتم نهایی ۲۰۲۲ و با کیفیت عالی از شبکه های پخش انلاین زنده امشب یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی انگلیس و سنگال یک هشتم نهایی جام جهانی 2022

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال امشب ۱۳ آذر ۱۴۰۱

امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، بازی انگلیس و سنگال یک هشتم نهایی مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می شود.

این دیدار از حوالی ساعت ۲۲:۳۰ امشب یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ از سری مسابقات مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار میشود.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

بازی انگلیس و سنگال جام جهانی ۲۰۲۲ امروز ساعت چنده ؟

ساعت مسابقه فوتبال انگلیس و سنگال امشب یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه البیت از حوالی ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه مسابقه بروز رسانی میشود:

داور این مسابقه ایوان بارتون از السالوادور است

تیم ملی انگلیس با سرمربیگری گرت ساوتگیت با برد مقابل ولز و ایران و تساوی مقابل آمریکا در بازی دوم مرحله گروهی، مطابق انتظار به عنوان صدرنشین خودش را به مراحل حذفی جام جهانی رساند.

تیم ملی فوتبال سنگال به سرمربیگری آلیو سیسه دومین حضورش را در مراحل حذفی جام جهانی تجربه می کند. سنگال در نخستین جام جهانی‌شان در سال ۲۰۰۲ تا مرحله یک چهارم نهایی پیشروی کردند و آنجا مغلوب ترکیه شدند.

این نخستین رویارویی انگلیس و سنگال خواهد بود. همچنین این سیزدهمین باری است که سه شیرها اولین بازی خود مقابل حریفی را، در جام جهانی تجربه می‌کنند.
سنگال، ۸ مورد از ۹ تقابل خود با نمایندگان اروپا در مراحل حذفی جام جهانی را با شکست پشت سر گذاشته‌اند؛ یک مورد استثنا، به برد ۲-۱ سنگال مقابل سوئد در مرحله یک هشتم نهایی سال ۲۰۰۲ بر می‌گردد
انگلیس در تاریخ خود، هرگز مقابل حریفی از آفریقا شکست نخورده است

ترکیب احتمالی تیم ها

انگلیس: پیکفورد ، شاو، مگوایر، استونز، تریپیر ، رایس ، بلینگام، هندرسون، رشفورد، ساکا ، کین

سنگال : مندی ، سابالی ، کولیبالی ، دیالو، جیکوبز ، پاپه گیه، سیس ، اندیایه، لوم، سار ، دیا

نظرات