بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

مرتضی پورعلی گنجی : متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ اهل بابل بازیکن فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ اهل بابل بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی است.

سوابق ورزشی

از ۸ سالگی بعنوان توپ جمع کن در بازی های برادرش در زمین های روستا بود بعد از دو سال همراه داداشش بازی می کند و به صورت حرفه ای از سوم دبستان در بازی های جام رمضان کلاس پنجمی های مدرسه شرکت می کند.در راهنمایی توسط سرمربی تیم مدرسه به منتخب بابل معرفی می شود که با این تیم قهرمان استان مازندران می شوند و از ۱۲ سالگی تا ۱۴ سالگی عضو تیم جوانان پیکان بابل بود. سپس سال ۱۳۸۶ وارد جوانان نفت و بزرگسالان این تیم شد و از سال ۹۳ مدتی در باشگاه تیانجین تدا چین و در السد قطر و همبازی ژاوی بود. اکنون او در سال ۱۴۰۱ طی قراردادی ۲ ساله تا سال ۱۴۰۳ رسماً به تیم پرسپولیس پیوست. وی یکی از نفرات اصلی خط دفاعی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ بود به گونه ای که در بیشتر مسابقات این دیدارها به میدان رفت و همچنین توانست با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. همچنین ایشان در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد. ماگفته نماند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در هر شش مسابقه تیم ملی به صورت فیکس به میدان رفت و توانست با تیم ملی به نیمه نهایی راه یابد به طوری که تا قبل از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان ایران هیچ گلی را دریافت نکرد.

مرتضی پور علی گنجی کیست

ازدواج و همسر مرتضی پورعلی کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بخشی از مصاحبه با مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی می گوید: حدود ۸ ساله بودم که با برادرم به زمین فوتبال روستایمان گنج افروز در بابل ، می‌رفتیم. به دلیل سن کمم در بازی تیم داداشم توپ جمع کن بودم. بعد از یکی دو سال که سنم بیشتر شد به همراه داداشم در تیم فوتبال بازی می‌کردم. بعداز آن به دلیل شرایط خانوادگی از سمت مدرسه بالاتر آمدم، ما در جام رمضان مدرسه تیم می‌دادیم و من از کلاس سوم برای کلاس پنجم بازی می‌کردم واین انگیزه زیادی به من می‌داد که با دو کلاس بالاترم بازی می‌کنم، آقای عباس محسن زاده سرمربی تیم مدرسه ما بود.

پس از آن یحیی عباسی در دوره راهنمایی من را به تیم مدارس بابل معرفی کرد و با این تیم قهرمان استان مازندران شدیم و سرمربی تیم ما آقای اشراقی و آقای کاظمی بودند، در بین بقیه بچه‌ها از نظر سنی کوچکتر بودم.

پدر مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی می گوید وقتی ۲۱ ساله بودم پدرم فوت کرد و پس از فوت پدرم شرایط بسیار سخت شد و کرایه ماشین خودم تا شهرم را نداشتم. هم خدمتی‌های پدر و فامیل به خانواده ما کمک می‌کردند و همانجا بود که تصمیم گرفتم کسی بشوم و دست خیلی‌ها را بگیرم. من از روستایمان گنج افروز سر راه می‌ایستادم تا آشنایی پیدا شود و من را به شهر برساند و این وضعیت در مسیر برگشت نیز ادامه داشت.

دوران سربازی

به تیم ملی امید دعوت شدم اما به دلیل امتحاناتی که در بابل داشتم تا سرباز نشوم، نمی‌توانستم این تیم را همراهی کنم. با تیم ملی زیر ۲۲ سال با آقای منصوریان همه تیم‌ها را بردیم اما متاسفانه تیم‌های باشگاهی بازیکن ندادند و تیم به هم ریخت. در دوران آقای ابراهیم زاده ابتدا دو بازی انجام دادم اما نتوانستم شاید خوب عمل کنم از نظر آقای ابراهیم زاده، و بسیاری از بازی‌ها را بیرون ماندم.

سوابق در تیم ملی

مرتضی پورعلی گنجی پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم‌ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت. مرتضی پورعلی گنجی نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این تورنمنت به او بازی دهد.

مرتضی پورعلی گنجی در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵،در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این تورنمنت از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.

دیگر عکس های مرتضی پورعلی گنجی

بیوگرافی مرتضی پور علی گنجی

همسر مرتضی پور علی گنجی

اینستاگرام مرتضی پور علی گنجی

مرتضی پور علی گنجی و مادرش

زندگینامه مرتضی پور علی گنجی

سوابق ورزشی مرتضی پور علی گنجی

مرتضی پور علی گنجی و مهدی طارمی

عکس های مرتضی پور علی گنجی

همراه ما باشید

نظرات