آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

1

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

با توجه به آلودگی هوای این روزهای بسیاری از شهرهای کشور بویژه تهران و کرج تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا و بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… وجود دارد که اخبار آن را در این مطلب میتوانید ملاحظه کنید.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه

تعطیلی مدارس سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ منتشر شده را بعلت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و سیل و بازی ایران و آمریکا در جام جهانی قطر تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا مدارس کدام شهرها فردا روز سه شنبه ۸ آذر (۱۴۰۱) تعطیل است؟ را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

📍تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ سوالی است، که اینروزها باتوجه به آلودگی هوا و بارندگی های اخیر توسط دانش آموزان و والدین پرسیده میشود که آیا مدارس در روز سه شنبه تعطیل هستند و یا خیر و دلیل این امر نیز آلودگی هوا است.

بر این اساس فردا مدارس در روز سه شنبه ۸آذر ۱۴۰۱ باز است و بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس نزدیک به صفر است.

ادامه اخبار تعطیلی فردا سه شنبه ۸ آذر (۱۴۰۱) تا ساعتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد و اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسانیم.

آلودگی هوا در وضعیت هشدار نارنجی

🔸با تشدید شدت آلودگی هوا هشدار نارنجی صادر شده است و تمامی دستگاه های خدمات رسان به حالت آماده باش در آمده‎اند.

یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: با تشدید شدت آلودگی هوا هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شده است و تمامی دستگاه های خدمات رسان به حالت آماده باش در آمده‎اند.

توصیه اکید می شود که مردم به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‎ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه ها پیش بینی شده است.

🔸بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی؛ افزایش تندی باد در طول روز و وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.
سه‌شنبه نیز در اردبیل و سواحل غربی دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. بعدازظهر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب و غرب بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در این مناطق آغاز می‌شود. روز چهارشنبه بر شدت بارش در این مناطق افزوده شده و گستره آن سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌ هایی از مرکز کشور را فرا می‌گیرد.

از اواخر وقت سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و طی روز چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و قزوین و برخی مناطق مرکزی کشور سبب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در گیلان و غرب مازندران بارش باران و وزش باد روی می‌دهد. این شرایط روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی نیز پیش‌بینی شده است.

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

  1. محمدرضا گفت:

    سلام. والا هوا الوده هست یه روز یکشنبه هوابهترشدولی امروز خیلی الوده بودازبالکن خونه ما برج میلاد دیده میشد الان اونم دیده نمیشه هواکثیف

نظرات