جدیدترین مدل های شومیز زنانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

شومیز زنانه : شومیزها دنیای بسیار متنوعی دارند. هم لباس‌هایی در دسته رسمی هستند و هم برای موقعیت‌های غیررسمی تعریف می‌شوند. به همین جهت ما مجموعه مدل های شومیز زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شومیز زنانه

جدیدترین مدل های شومیز زنانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انتخاب پارچه مناسب

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت پارچه است.پارچه های نامرغوب و پارچه هایی که درصد بالایی مواد پلاستیکی دارند، ظاهری بی کیفیت به شومیز زنانه می دهند. سعی کنید پارچه هایی را انتخاب کنید که ۱۰۰ درصد کتان، لنین یا پنبه باشند و یا درصد کمی مواد مصنوعی در ترکیبات خود داشته باشند.

شومیز

راهنمای خرید

تناسب شومیز با فرم بدن

یک شومیز زنانه ایده ال باید کاملا اندازه شما باشد. مهم ترین قسمتی که باید به آن توجه کنید اندازه گیری دور قسمت سینه است. با داشتن اندازه این قسمت می توانید متوجه شوید که پیراهن با فرم اندام شما تناسب کامل را دارد یا خیر. اگر پیراهنی کوچک تر از سایز خود انتخاب کنید بین دکمه های لباس فاصله می افتد و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکند. مطمئن شوید که در هنگام خرید لباس زیر مناسب پوشیده اید تا در اندازه گیری دچار مشکل نشوید.

شومیز زنانه شیک

در مرحله بعد یقه را چک کنید. یقه یک شومیز کلاسیک نباید خیلی بزرگ باشد یا حتی آن‌قدر کوچک که چشم ها را به ‌صورت شما هدایت نکند. در پیراهنی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید که جای دکمه بالایی کاملا در محل گودی گردن قرار گرفته باشد. محل قرار گیری خط سرشانه به استایلی که شما انتخاب کرده‌اید بستگی دارد.

راهنمای خرید شومیز زنانه

انتخاب رنگ شومیز

یک پیراهن سفید دکمه دار کلاسیک از نظر همه زیباست چون باعث می‌شود شیک، باهوش و تیزبین به نظر برسید. رنگ دیگری که در تمام دنیا طرفدار دارد آبی فرانسوی است چون شما را خوشحال و گشاده‌رو نشان می‌دهد و برای محیط های رسمی و کاری گزینه مناسبی است. سعی کنید تا حد ممکن سراغ شومیز های طرح دار شلوغ با رنگهای زیاد نروید چرا که ممکن است ظاهری غیر حرفه ای به استایل شما بدهد.

پارچه مناسب شومیز

انواع شومیز زنانه

شومیز جلوبسته، پشت‌باز،مدل یقه‌هفت، یقه‌ملوانی، یقه‌پلیسه،و شومیز یقه‌پاپیونی.

انواع شومیز زنانه

نکته آخر : شومیز زنانه از نظر قیمت چندان دستخوش تغییر نمی‌شود و شما به سادگی می‌توانید با پرداخت مبلغی بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان مدل دلخواهتان را خریداری نمایید.

قیمت شومیز زنانه

مدل های جدید شومیز زنانه

نکات مهم خرید شومیز زنانه

شومیز را با چه چیزی بپوشیم

همراه ما باشید

نظرات