درمان هموروئید با لیزر در شفا کلینیک

0

با تغییر سبک زندگی و مشاغل هموروئید یا بواسیر ، فیشر و شقاق به یکی از شایع ترین و مهم ترین بیماری های نشیمنگاهی تبدیل شده اند. از آنجایی که این بیماریها در ناحیه نشیمنگاه بیماران به وجود می آید خیلی از افراد زمانی که علائم بیماری را در خود تشخیص می دهند از مراجعه کردن به پزشک و درمان آن به دلیل خجالت و ناراحتی و ترس از تیغ جراحی امتناع می کنند که این موضوع می تواند مشکلات بزرگ تری را برای فرد مبتلا به وجود بیاورد. چرا که بیماری بواسیر به مرور زمان باعث می شود تا شما نتوانید به درستی بنشینید ، اجابت مزاج کنید و حتی درست غذا بخورید. چرا که همواره این استرس را دارید که در زمان اجابت مزاج قرار است درد زیادی را تحمل کنید. پس بهتر است خجالت را کنار بگذارید به بدن و سلامتی خود اهمیت دهید و برای درمان این مشکل به یک مرکز درمانی مجهز و معتبر همچون شفا کلینیک مراجعه کنید. خوشبختانه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی برای درمان این بیماری به وجود آمده اند که باعث شده اند مراحل درمان سریع تر شوند و تاثیراتی مثبت و تضمینی بر جا بگذارند. اگر از مشکلاتی که ممکن است بر اثر وجود هموروئید برایتان رخ دهد می ترسید یا از تحمل درد های شدید و سخت خسته شده اید بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید. چرا که ما بهترین و موثر ترین و ایمن ترین روش درمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.برای اطلاعات بیشتر درباره هموروئید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://shafacliniconline.com/%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AF/

درمان هموروئید

بواسیر خود به خود درمان نمی شود!!!

بواسیر یا هموروئید رگ های متورمی هستند که در پایین ترین قسمت رکتوم و مقعد شما قرار دارند. برخی از اوقات به خصوص زمان اجابت مزاج دیواره های این رگ های خونی به قدری کشیده و نازک می شوند که باعث می شود رگ ها برآمده و تحریک شوند. اگر این اتفاق چندین بار رخ دهد ممکن است به مرور زمان توده ای کوچک کنار مقعد یا درون آن رشد کند که به آن بواسیر می گویند. این متاسفانه یکی از باور های اشتباهی که در این زمینه وجود دارد این است که بواسیر به مرور زمان به خودی خود درمان می شود یا همورئید را درمان نکنید !! هموروئید درمان ندارد !! بواسیر را جراحی نکنید !!. در حالی که این چنین نبوده و متاسفانه درمان خود به خود این مشکل بسیار نادر می باشد. با به حال خود گذاشتن این بیماری نه تنها به درمان و بهتر شدن آن کمکی نمی کنید بلکه باعث می شوید تا هر زمان که به توالت برای اجابت مزاج می روید با درد شدیدی رو به رو شوید و به مرور زمان وضعیت آن را بد تر کنید. از همین رو بهتر است سریع تر از شر آن خلاص شوید. در گذشته روش های درمان این پروسه درد ناک و ترسناک بود چرا که تنها روش درمان آن استفاده از تیغ جراحی یا بستن آن برای جلوگیری از خونرسانی به توده به وجود آمده بود که درد بسیار زیادی داشت. اما پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در حوزه لیزر کمک بزرگی به این موضوع کرده است چرا که دیگر می توان به راحتی بدون اینکه درد خاصی را تجربه کنیم یا به استراحت های طولانی مدت نیاز داشته باشید یا تا مدت ها از ترس درد بعد از جراحی اجابت مزاج نکنیم ، از شر این مشکل خلاص شویم. تنها مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که نباید از مراجعه به پزشک و درمان هموروئید خجالت بکشیم چرا که این بیماری می تواند به قدری خطرناک باشد که سلامتی روحی و روانی شما را به خطر بی اندازد.

تا دیر نشده با لیزر از بیماریهای نشیمنگاهی خلاص شو!!

اگر بواسیر یا همان هموروئید در زمان درست و به موقع درمان نشود و بر اثر بزرگ تر شدن و حاد تر شدن بترکد می تواند مشکلات بزرگی را برای بیمار به وجود آورد. به عنوان مثال اگر زمانی که متوجه  بروز این بیماری نشوید یا در صورت پی بردن به آن برای درمان اقدام نکنید به مرور زمان این عارضه وخیم تر شده و باعث می شود تا در زمان اجابت مزاج ، شما درد های شدید و ناراحت کننده ای را احساس کنید. حتی در موارد وخیم تر شاهد خونریزی و در نهایت بروز آنمی باشید. به یاد داشته باشید که همورئیدی که درمان نشده باشد می تواند زمینه ساز بروز بیماری های دیگری در ناحیه مقعد مانند آبسه ها ، عفونت ها و زگیل تناسلی شود ، حتی گاها منجر به پدید آمدن بیماری های ناشناخته جدی و بروز سرطان های مربوط به ناحیه تناسلی می شود. پس توصیه می شود اگر نمی خواهید دچار مشکلات شدید تر شوید یا هموروئید شما بترکد و منجر به بیماری های ناشناخته شود بهتر است نسبت به درمان آن اقدام کنید. روش های درمان بسیار زیادی برای از بین بردن این مشکل وجود دارد اما از همه بهتر و مفید تر و همچنین موثر تر لیزر درمانی می باشد. درمان هموروئید با لیرز به صورت سرپایی بوده وهیچ نوع درد و ناراحتی را به دنبال ندارد.  با لیزر کردن بواسیر در یک مرکز درمانی مجهز ، استریل و عالی می توانید بدون درد و ناراحتی بنشینید.

آیا ممکنه بعد از لیزر هموروئید دوباره عود کنه یا برگرده؟؟؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد به وجود می آید این است که آیا ممکنه بعد از درمان دوباره بواسیر برگرده و عود کند و نیاز باشد تا برای درمان هزینه شود؟ باید بگویم طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، احتمال اینکه بعد از درمان مجددا به هموروئید دچار شوید یا این مشکل عود کند وجود دارد اما احتمال آن بسیار کم و ناچیز می باشد. شما بعد از استفاده از لیزر درمانی و انجام حرکات ورزشی ، خودداری کردن از نشستن مداوم ، کاهش مصرف غذا های فست فودی و غیره می توانید از به وجود امدن این مشکل برای بار دوم جلوگیری کنید. لیزر درمانی بدون درد ، خونریزی و حتی استراحت طولانی مدت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن شما را از شر این بیماری و عوارض دردناک و اذیت کننده آن خلاص کند.

منبع : شفا کلینیک

نظرات