بیوگرافی کامل روزبه چشمی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی کامل روزبه چشمی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجال  اخیر

بیوگرافی روزبه چشمی

روزبه چشمی : زادهٔ ۳ تیر ۱۳۷۲؛ تهران بازیکن فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی روزبه چشمی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

روزبه چشمی

وی دیپلمه ریاضی و فیزیک است، اصالتا از طرف پدر بزرگ و مادربزرگ به روستای چشام خراسان رضوی است.

سوابق ورزشی

از ۱۰ سالگی فوتبال سالنی بازی می کرد، یک روز متوجه شد پیکان در رده های پایه تست میگیرد و در آن تست قبول شد. بعد از مدتی بازی در تیم نونهالان پیکان، به نوجوانان پرسپولیس رفت و تا رده امید در این تیم بازی کرد، سپس بخاطر خدمت سربازی به مقاومت تهران رفت و دوباره به پرسپولیس برگشت. در واقع فوتبال حرفه ای را در لیگ برتر خلیج فارس با بازی در تیم صبا قم آغاز نمود و بعد از مدتی در ۱۰ تیر ۱۳۹۴ با قرار داد دوساله به تیم استقلال تهران پیوست و بسیار درخشید و باعث شد برای اولین بار در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش برای مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ ایران مقابل کره جنوبی و سوریه دعوت شود. او اولین بازی رسمی خود را به عنوان بازیکن تعویضی مقابل کره جنوبی در ۹ شهریور ۱۳۹۶ انجام داد. در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزبه چشمی در دقیقه ۹۸ بازی در دقایق اضافه، توانست در مقابل ولز گل سرنوشت ساز را بزند و نتیجه را ۱ بر ۰ به سود ایران تغییر دهد.

روزبه چشمی کیست

همسر ایشان کیست

خودش می گوید اصلا به فکر ازدواج نیستم، الان وقت تمرین و بازی کردن است و می خواهم تا جایی که می توانم در فوتبال پیشرفت کنم، فرصت برای ازدواج زیاد است.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیکن فوتبال عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های روزبه چشمی

بیوگرافی روزبه چشمی

زندگینامه روزبه چشمی

همسر روزبه چشمی

اینستاگرام روزبه چشمی

روزبه چشمی در جام جهانی 2022

سوابق ورزشی روزبه چشمی

عکس های روزبه چشمی

گفتگو با روزبه چشمی

همراه ما باشید

نظرات