بیوگرافی و زندگینامه مهدی طارمی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید

0

بیوگرافی و زندگینامه مهدی طارمی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی : زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱ بازیکن فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

مهدی طارمی

وی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است ، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد. فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد.

سوابق ورزشی

او فوتبال را بصورت جدی از سال ۱۳۷۷ وقتی ۶ ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال ۱۳۸۱ وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد. سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال ۱۳۸۴ به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال ۱۳۸۷ وارد رده بزرگسالان این تیم شد. از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ دو سال در تیم «شاهین بوشهر» بازی کرد سپس به تیم «ایرانجوان بوشهر» بازگشت و در لیگ دست اول بسیار درخشید. او سپس در یک بازی تیم ایرانجوان و پیکان که علی دایی سرمربی پرسپولیس از تلویزیون می دید مورد توجه شهریار قرار گرفت و سال ۱۳۹۳ به پرسپولیس پیوست که باعث شد در فروردین ۱۳۹۴ با تک گلی که از نقطه پنالتی مقابل النصر عربستات در لیگ قهرمانان آسیا زد به شدت محبوب پرسپولیسی ها شد.او در مدت سه فصل خود در پرسپولیس ۱۱۲ بازی به میدان رفت و ۵۵ گل بثمر رساند و بعنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیز لقب گرفت. وی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد. او سال ۹۳ – ۹۴ علاوه بر برترین مهاجم لیگ ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد. از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ در تیم «الغرافه» ۴۳ بازی به میدان رفت و ۲۲ گل نیز بثمر رساند تا اینکه سال ۱۳۹۸ به باشگاه فوتبال «ریو آوه» پرتغال پیوست.وی شهریور ۱۳۹۹ با قرارداد ۴ ساله و دستمز سالیان ۵۰۰ هزار یورو به تیم سرشناس پرتغال یعنی «پرتو» پیوست.او در بازی تیم پورتو و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱ توانست با یک ضربه قیچی دروازه این تیم را باز کند تا بعنوان بهترین گل لیگ قهرمانان شناخته شود.او در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با شکست ۶-۲ تیم ملی همراه بود، زننده هر دو گل ایران بود.

مهدی طارمی کیست

همسر ایشان کیست

وی روابطی داشته اما به نتیجه نرسید و ایشان اکنون مجرد است.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی

بازی های مهدی طارمی

همسر مهدی طارمی

اینستاگرام مهدی طارمی

مهدی طارمی در جام جهانی قطر

عکس های مهدی طارمی

افتخارات مهدی طارمی

مهدی طارمی آقای گل

همراه ما باشید

نظرات