کتاب الکترونیکی یا چاپی؟

0

کتاب الکترونیکی یا چاپی؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات با استفاده از گوشی های همراه یا رایانه شخصی تمام کار های خود را میتوانیم انجام دهیم، ولی تنها چیزی که همچنان بعضی ها طرفدارشان هستند کتاب های چاپی یا فیزیکی هستند

درست است که لذت خواندن کتاب های چاپی را هرگز کتاب های الکترونیکی به ما نخواهد داد ولی کتاب های الکترونیکی فایده هایی دارد که جای تمام ویژگی کتاب های چاپی را از خواهد گرفت.

در ادامه به بررسی برخی برتری های کتاب الکترونیکی نسبت به نسخه چاپی میپردازیم تا خیالمان از این بابت راحت شود.

کتاب الکترونیکی

ویژگی کتاب های الکترونیکی:

۱- وزنی ندارد و همیشه در موبایلی که شما در جیب دارید قابل خواندن می باشد

۲- فکر کنید بابت هر کتابی که تهیه می شود سالانه چند درخت بریده می شود و این خود آسیبی به محیط زیست می باشد

۳ – نیازی به نور اطراف ندارد و به راحتی با نور گوشی شما قابل خواندن است

۴ – قیمت هایی را در نسخه چاپی مشاهده میکنیم که قابل مقایسه با نسخه الکترونیک یا PDF آن نمی باشد.

۵- ویژگی علامت گذاری یا هایلایت در نرم افزار های پی دی اف خوان: اگر سوالی یا ابهامی در مورد قسمتی از کتاب برای شما وجود داشت به راحتی میتوانید آن قسمت را علامت گذاری کنید تا بعدا آن قسمت را فراموش نکنید.

اخیرا در نظر سنجی که توسط وب سایت های معروف ایران انجام شده بود که آیا کتاب الکترونیکی را ترجیح می دهید یا کتاب فیزیکی را، اختلاف نظر بسیاری بین کاربران وجود داشت و حتی طرفداران کتاب الکترونیکی سعی داشتند که طرفداران کتاب فیزیکی را قانع کنند!

برخی نیز می گفتند که با مطالعه زیاد کتاب الکترونیکی چشمشان درد می گیرد، این کاربران نیز می توانند با استفاده از امکانی که در تلفن همراهشان دارند نور گوشی را کم کنند و حتی آن را به حالت مخصوص متن خواندن در بیاورند! و یا حتی کتاب صوتی آن کتاب را اگر موجود باشد دریافت کنند و به آن گوش کنند!

کتاب الکترونیک و یا کتاب pdf را از کجا بخریم؟!

در ادامه چند وب سایت معرفی خواهیم کرد که پی دی اف های بسیار با کیفتی را با قیمت بسیار نا چیزی برای شما ارائه می دهد

وب سایت پی دی اف برتر:

وب سایت پی دی اف برتر با داشتن طراحی بسیار ساده و کاربر پسند شما را برای خرید فایل پی دی اف بسیار با کیفیت راحت کرده است و همچنین وب سایت بسیار پرطرفداری در حوزه فروش pdf کتاب می باشد.

وب سایت فایل خونه:

وب سایت فایل خونه نیز با داشتن کتاب صوتی و همچنین فایل های پی دی اف با کیفیت وب سایت بسیار کاربر محوری در این زمینه می باشد، این وب سایت نیز از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

نظرات