پخش زنده و آنلاین فوتبال ایران ولز جام جهانی ۲۰۲۲ جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ بدون سانسور

3

لینک پخش زنده و انلاین فوتبال ایران ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ با کیفیت عالی و اچ دی از شبکه پرشیانا اسپورت و شبکه های افغانستان و شبکه ورزش و شبکه سه و تلوبیون بدون سانسور با حواشی و جزئیات بازی فوتبال امروز دیدار ایران – ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه مطلب برای شما بطور دقیق اورده ایم که می توانید این بازی را بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده فوتبال ایران ولز جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده فوتبال ایران ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون سانسور

فرکانس و شبکه های پخش زنده دیدار ایران و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز جمعه چهارم آذر ۱۴۰۱ را از ساعت ۱۳:۳۰ در شبکه سه سیما و سایت آنتن بطور زنده و آنلاین و شبکه های بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک تماشا کنید

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر ولز صف آرایی می کند و در حالیکه بیرانوند در ترکیب تیم حضور ندارد و به احتمال زیاد امیر عابدزاده و یا حسین حسینی دروان دروازه قرار خواهد گرفت.

شبکه های فارسی زبانی که بازی (ایران-ولز) در جام جهانی ۲۰۲۲ را پوشش خواهند داد به شرح ذیل می باشد:

– شبکه ورزش تاجیکستان

Football-HD
TV VARZISH HD

Yahsat1A
۱۱۷۸۵ H 27500
– شبکه Football HD

Varzish-HD
Football-HD

Yahsat 52.5°E
۱۱۷۸۵ H 27500

#کدبیس_ورزش
BISS:03A01BBE20C16D4E

#کدبیس_فوتبال
BISS:12340046ABCD0078
– شبکه پرشیانا اسپورت

yektanet-logo-sign
تبلیغ

Persiana Sports HD
Yahsat – TurkmenÄlem
۱۰۷۶۲ V 27500

Persiana Sports SD
Yahsat – TurkmenÄlem
۱۰۸۰۳ H 27500

بازی فوتبال ایران-ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز جمعه چهارم آذر ماه از گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (ایران-ولز) پخش زنده ساعت ۱۳:۳۰ آغاز میشود.

معرفی تیم ها

ولز به اندازه تیم انگلیس قدرتمند نیست ولی بازی با این حریف هم آسان نخواهد بود. ولز در رده نوزدهم رده بندی فیفاست و تیم ملی کشورمان بیستم است اما فراموش نکنیم تیم ملی در اردوی اتریش خود حتی موفق به شکست اروگوئه پرستاره شد. اروگوئه‌ای که در رده چهاردهم فیفا قرار دارد، بنابراین بردن ولز دور از دسترس نیست به شرطی که بازیکنان تیم ملی مثل همان اردوی اتریش از نظر روحی و روانی در وضعیت مطلوب و ایده‌آل خود باشند.

ولز دومین حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کند در حالیکه تیم ملی ایران برای ششمین مرتبه در جام جهانی حضور دارد و سه برابر این تیم تجربه جهانی داریم اما ولزی‌ها بازیکنان مطرح‌تری در جهان فوتبال دارند. به جز گرت بیل کاپیتان مشهور ولز دن جیمز، بازیکن کنونی لیدزیونایتد، ارون رمزی دیگر ستاره‌های ولز محسوب می شوند. بزرگ‌ترین نقطه مثبت تیم ولز یقیناً روحیه جمعی و هارمونی این تیم خواهد بود که زبانزد رسانه‌های دنیا شده است اما شکست این تیم که لقب اژدها دارد دور از دسترس نخواهد بود به شرطی که بازیکنان همدل و متحد تا پای جان برای ایران تلاش کنند. شکار اژدها اولین گام برای بازگشت غرور آمیز به جام جهانی و اولین قدم در مسیر رویایی صعود تاریخی خواهد بود.

تیم ملی ایران یک بازی دوستانه با تیم ولز قبل از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین انجام داده که ولز در آن دیدار یک بر صفر به پیروزی رسید اما فردا روز دیگری برای فوتبال ایران خواهد بود روزی که دعای خیر یک ملت حامی معنوی ملی پوشان است تا نخستین برد جام جهانی ۲۰۲۲ رقم بخورد.

ساعت ۲۲:۳۰ فردا شب نیز آمریکا و انگلیس دیگر مسابقه این گروه را برگزار می‌کنند.

3 دیدگاه در “پخش زنده و آنلاین فوتبال ایران ولز جام جهانی ۲۰۲۲ جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ بدون سانسور

  1. فاطمه قائمی مقدم گفت:

    تبریک برا برد ایران ان شالله همیشه موفق باشید خدارو شکر که برنده شدید و شدیم همه ما ایرانی ها خوشحالیم غیر از همین روزا ورزشکاران خوب کشورمون با مدیریت مربیان خوب به کمک خدای مهربان همیشه ملت را خوشحال و خندان و سرافراز کرده اند و
    من با چه شوقی و امیدی اومدم سرکارم واقعا روزم پر نور شد؛ موفقیت همه شمارا از خداوند قادر و توانا و بی همتا. خواستارم. با تشکر از خراسان شمالی هستم. (شهرستان اسفراین.) پرسنل بیمارستان امام خمینی( ره)

  2. فاطمه قائمی مقدم گفت:

    تبریک برا برد ایران ان شالله همیشه موفق باشید خدارو شکر که برنده شدید و شدیم همه ما ایرانی ها خوشحالیم غیر از همین روزا ورزشکاران خوب کشورمون با مدیریت مربیان خوب به کمک خدای مهربان همیشه ملت را خوشحال و خندان و سرافراز کرده اند و موفقیت. همه شمارا از خداوند قادر و توانا و بی همتا. خواستارم. با تشکر فراوان

  3. Sadeghi گفت:
    4
    3

    امروز فوتبالیستها در جام جهانی در قطر نشان دادند که فهمیده امد ملت ایران آن اغتشاشگران ،آن دسته سلبریتیهای دوقرونی وطن فروش واون ورزشکاران ناجوانمرد و مزدور نیستند .ملت ایران همونهایی هستند که جوانان عزیز شان را باعنوان بسیجی وپلیس و نیروهای حفظ امنیت راهی خطر کردند .همین مادران وپدران و فرزندان خلف دلسوز وطن هستند وگرنه اون اغتشاشگران و وطن فروشان ومزدوران با یک احساس خطر کل ملت وکشور ذا تقدیم دشمن میکنند .درود بر جوانمردان فوتبالیست دعای خیر ما بدرقه راهتان چه ببرید چه نبرید عزیز ماهستید و دردو بلاتون تو سر همه وطن فروشان

نظرات