ایمپلنت کامل دندان (فک بالا و پایین)

0

روش های مختلفی برای کاشت دندان وجود دارد که بهترین روش در حال حاضر کاشت ایمپلنت دندان است که درمانی مطمئن با موفقیت بالا محسوب می شود.

روش هایی که برای کاشت دندان وجود دارند مانند بریج دندان ، اوردنچر و ایمپلنت دندان هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند اما ایمپلنت دندان دارای بالاترین میزان موفقیت است.

به همین دلیل کاشت ایمپلنت دندان امروزه بسیار پرطرفدار شده است و محبوبیت بالایی در بین بیماران و متخصصان ایمپلنت دندان پیدا کرده است.

حال اگر دندان های زیادی از دست داده اید نیازمند ایمپلنت کامل دندان هستید که کاشت ایمپلنت در فک بالا و پایین انجام می شود.

 کاشت کامل دندان

ایمپلنت کامل دندان چگونه است؟

ایمپلنت کامل دندان نوعی از کاشت ایمپلنت دندان است که برای کل دهان می باشد و می توانید برای فک بالا یا پایین نیز انجام دهید.

به دلایل مختلفی پیش می آید که افراد دندان های زیادی را از دست داده اند ، عدم رعایت بهداشت در سال های زیاد و با حادثه و بیماری باعث می شود که دندان های زیادی از بین برود.

در این حالت ایمپلنت کامل چاره ی کار شما است و با این روش می توانید از کاشت دندان های طبیعی لذت ببرید.

ایمپلنت کامل به اینصورت است که پس از بررسی و معاینه توسط متخصص ایمپلنت دندان و مشخص شدن شرایط فک و دندان های شما، کار جراحی شروع می شود.

در روش ایمپلنت کامل دندان معمولا در هر فک بالا و پایین تعداد ۴ الی ۶ پایه ایمپلنت درون استخوان فک قرار می گیرد و به تعداد دندان های مورد نیاز روکش ایمپلنت قرار می گیرد.

کاشت کامل دندان

قیمت ایمپلنت کامل در سال ۱۴۰۱

قیمت ایمپلنت دندان تهران تفاوت زیادی با قیمت ایمپلنت دندان در مشهد ندارد و عوامل مختلفی در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

بصورت کلی قیمت ایمپلنت کامل به دلیل اینکه وسعت جراحی بیشتر و کار پیچیده تری دارد کمی ممکن است گرانتر باشد.

قیمت ایمپلنت کامل در سال ۱۴۰۱ از مبلغ حدودا ۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان می باشد که هر چه تعداد ایمپلنت دندان مورد نیاز کمتر باشد از قیمت نهایی ایمپلنت کامل کاسته می شود.

برای ایمپلنت کامل فک بالا و پایین تعداد ۸ واحد ایمپلنت دندان نیاز است که باتوجه به نوع ایمپلنت دندان انتخابی شما قیمت ۸ واحد ایمپلنت دندان متفاوت می شود.

به عنوان مثال اگر ایمپلنت دندان ۸ میلیون تومانی انتخاب کنید ۶۴ میلیون تومان قیمت پایه ایمپلنت دندان می شود که باید تعداد ۲۴ عدد روکش ایمپلنت دندان نیز به آن اضافه کنید.

همچنین درمان ایمپلنت دندان هزینه های جانبی دارد که این هزینه ها مثل جراحی لثه – پیوند استخوان و … نیز به هزینه ایمپلنت کامل اضافه خواهد شد.

عوامل مختلفی در هزینه ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند که باید برای انجام ایمپلنت دندان به این عوامل توجه داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ایمپلنت متفاوت است و عبارتند از :

  1. مارک ایمپلنت دندان
  2. جنس ایمپلنت دندان
  3. هزینه درمان های جانبی
  4. جنس روکش ایمپلنت دندان
  5. تعداد ایمپلنت دندان مورد نیاز

لیست قیمت ایمپلنت دندان تهران

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت دندان در تهران با دیگر شهر ها مثلا قیمت ایمپلنت در مشهد یا قیمت ایمپلنت در اصفهان تفاوت زیادی ندارد.

ایمپلنت دندان قیمت مختلفی دارد و در بالاتر ذکر کردیم که قیمت هر واحد ایمپلنت دندان به چه مواردی بستگی دارد. مثلا دستمزد متخصص ایمپلنت دندان در تهران متفاوت است و باعث می شود قیمت ایمپلنت در تهران متغیر باشد.

برای مشاهد لیست قیمت ایمپلنت دندان در تهران و انواع ایمپلنت سوئیسی و کره ای و آمریکایی به صفحه زیر مراجعه کنید.

/ایمپلنت-دندان/https://iricclinic.com

کاشت کامل دندان

جدول قیمت ایمپلنت دندان های سوئیسی

ایمپلنت دندان های سوئیسی امروزه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در جهان هستند که در ایران نیز بسیار پرطرفدار شده اند و استفاده زیادی دارند.

ایمپلنت سوئیسی انواع مختلفی دارد و قیمت هرکدام متفاوت است باید توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان سوئیسی بالاترین کیفیت و طول عمر را دارد.

نام ایمپلنت دندان قیمت ایمپلنت ضمانت
ایمپلنت سوئیسی نئودنت ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۲۰ سال
اشترومن iti titanium ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰  تومان ۳۰ سال
اشترومن iti roxalid ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان مادام العمر
اشترومن iti roxalid active ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان مادام العمر

لیست قیمت بهترین ایمپلنت دندان های سوئیسی را مشاهده کردید که همگی دارای کیفیت و متریال ساخت بسیار بالا هستند و طول عمر بسیار مناسبی دارند.

اگر میخواهید هزینه کمتری بابت ایمپلنت دندان بپردازید اما کیفیت خوبی هم داشته باشند بهتر است از ایمپلنت های کره ای استفاده کنید.

ایمپلنت دندان های کره ای بسیار زیاد و متنوع هستند و از رنج قیمت ۵ الی ۱۲ میلیون تومان را پوشش می دهند که قیمت های نسبتا مناسبی دارند.

جدول قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۱

نام ایمپلنت دندان قیمت ایمپلنت ضمانت
ایمپلنت بایوتک ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۵ سال
ایمپلنت sewonmedix ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۰ سال
ایمپلنت بایوتم biotem ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۰ سال
ایمپلنت کره ای دیو dio ۹٫۰۰۰٫۰۰۰  تومان ۱۰ سال
ایمپلنت مگاژن ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۰ سال
ایمپلنت دنتیوم ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۰ سال

ایمپلنت های کره ای تنوع بسیار بالایی دارند و همچنین قیمت مناسبتری نسبت به ایمپلنت دندان سوئیسی و آمریکایی دارند.

ایمپلنت دندان کره ای علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی هم می باشد که توانسته در سال های اخیر با رقبای آمریکایی و اروپایی خود رقابت کند و از محبوبیت خوبی هم برخوردار است.

کاشت کامل دندان

کاشت ایمپلنت در مرکز ایمپلنت آیریک (دندانپزشکی آیریک)

برای کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری می توانید به سایت iricclinic.com مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۲۲۸۶۰۹۹۴ تماس بگیرید تا از معاینه و ویزیت رایگان توسط دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت در تهران بهره مند شوید.

مرکز ایمپلنت آیریک  (دندانپزشکی آیریک) دارای دو شعبه در تهران است شعبه اول در شرق تهران خیابان شریعتی روبروی بلوار میرداماد پلاک ۱۱۷۳ و شعبه دوم مرکز ایمپلنت آیریک و شعبه vip واقع در سعادت آباد بالاتر از میدان شهرداری بلوار جوریکی – برج تشریفات جنوبی می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز ایمپلنت آیریک و همچنین تماس با شماره های دندانپزشکی آیریک از معاینه و ویزیت رایگان توسط دکتر صادق آقاجری بهره مند شوید.

نظرات