ساعت و زمان دقیق بازی ایران و ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد!

0

ساعت و زمان بازی ایران و ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طبق تاریخ اعلام شده مشخص شده و ایران در دومین بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز جمعه ۴ آذر (۱۴۰۱) در از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف ولز خواهد رفت.

ساعت و زمان دقیق بازی ایران و ولز جام جهانی 2022 قطر مشخص شد!
ساعت و زمان دقیق بازی ایران و ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد!

ساعت بازی ایران – ولز بر اساس اعلام فیفا ۱۳:۳۰ دقیقه اعلام شده و همزمان با آغاز این دیدار،شبکه سه به صورت زنده بازی را پخش می‌کند.

تیم های ایران ولز از سری مسابقات مرحله گروهی و مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ با هم مسابقه می دهند. این دیدار برای هر دو تیم مهم و حائز اهمیت است و در واقع هر دو تیم به ۳ امیتاز این بازی نیاز دارند.

بعد از باخت سنگین ایران مقابل انگلیس با نتیجه ۶ بر ۲ حالا چشم امید ملی پوشان برای برد در مقابل تیم ملی ولز دوخته شده است.

از طرف دیگر ملی پوشان ولز نیز این باز محکمتر و تکنیکی تر در زمین حاضر میشوند. گرت بیل از بازیکنان تاثیر گذار در این دیدار خواهد بود.

بازی ایران و ولز دومین بازی شاگردان کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز می باشد که باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای را رقم خواهند زد.

این بازی، اولین دیدار در ششمین روز از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. بازی ایران و ولز درواقع دومین دیدار دو تیم در جام جهانی است آن هم در شرایطی که تیم ملی ولز با کسب تساوی مقابل آمریکا یک امتیاز اندوخته دارد اما ایران مقابل انگلیس شکست خورده و بدون امتیاز وارد میدان می شود. با این حساب امتیازات بازی ایران و ولز برای تیم ملی کشورمان حائز اهمیت است

نظرات