بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور با عکس و سوابق تا خداحافظی از تیم ملی + اینستاگرام

1

بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور با عکس و سوابق تا خداحافظی از تیم ملی + اینستاگرام

پریناز حاجیلو تنیس باز کیست بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور تیم ملی ایران با عکس و سوابق همراه با زندگی شخصی و ورزشی و پیج اینستاگرامش تا خداحافظی از تیم ملی تنیس روی میز ایران در ادامه مطلب از مجله حرف تازه می خوانید:

پریناز حاجیلو ملی پوش تنیس روی میز کیست

بیوگرافی پریناز حاجیلو ملی پوش تنیس و همسرش

پریناز حاجیلو متولد سال ۱۳۸۰ در کرج تنیس باز و عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران است. او سابقه قهرمانی در مسابقات داخلی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

سوابق ورزشی

خانم حاجیلو از نوجوانی بطور حرفه ای وارد رشته ورزشی تنیس روی میز و پینگ پنگ شد. او پس از مدتی فعالیت در باشگاه های داخلی، برای حضور در تیم ملی تنیس بانوان کشورمان دعوت شد و عنوان جوانترین بازیکن تنیس در تیم ملی ایران را کسب کرد.

حاجیلو در رقابت‌های کشورهای اسلامی امسال (۱۴۰۱) یکی از ورزشکارانی ایرانی است که در مسابقات حضور داشت.
مسابقات تنیس روی میز همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۶ تا ۲۰ مردادماه برگزار شد

بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور و همسرش

پریناز حاجیلو قهرمانی تور ایرانی تنیس روی میز که در استان کرمانشاه برگزار شد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

این ورزشکار البرزی توانست در دیدار فینال حریف مازندرانی خود را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.
در رقابت های تنیس روی میز اپن جهانی نوجوانان در اسلواکی، پریناز حاجیلو دختر شایسته موفق شد با پیروزی ۳-۰ بر رقیب سوئدی خود، برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز، ایران را در بخش دختران صاحب مدال معتبر بین المللی کند.

سوابق پریناز حاجیلو

حاجیلو دختر آینده دار کشورمان با خلق شگفتی و پیروزی مقابل حریفان قدرتمندی از لهستان و اکراین در مرحله گروهی و حریفانی از سوئد ، لهستان و فرانسه در مرحله حذفی موفق به کسب مدال ارزشمند برنز مسابقات انفرادی نوجوانان دختر شد ، ضمن اینکه این ورزشکار حتی ‌پتانسیل کسب مدال طلا را نیز دارا بوده است .

تیم ملی تنیس روی میز بانوان

خانم حاجیلو در سال ۹۶ برای حضور در تیم ملی تنیس روی میز ایران دعوت شد. پس از موافقت ریاست فدراسیون، پریناز حاجی‌لو در ترکیب تیم ‌ملی بزرگسالان قرار گرفت و همراه با تیم ملی بزرگسالان پینگ‌پنگ ایران راهی مسابقات جهانی سوئد می‌شود

خداحافظی پریناز حاجیلو از تیم ملی پینگ پنگ

خداحافظی از تیم ملی پینگ پنگ

حاجیلو در آذر ماه ۱۴۰۱ بطور رسمی از تیم ملی تنیس روی میز ایران کناره گیری کرد. او با نوشتن منتی از تیم ملی خداحافظی کرد و گفت: من در ۲۱ سالگی و در اوج امادگی از تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران کناره گیری کردم.

صفحه اینستاگرام

صفحه اینستاگرام پریناز حاجیلو قهرمان پینگ پنگ با نشانی * در اینستاگرام فعال است.

بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور با عکس و سوابق تا خداحافظی از تیم ملی + اینستاگرام

1 دیدگاه در “بیوگرافی پریناز حاجیلو تنیسور با عکس و سوابق تا خداحافظی از تیم ملی + اینستاگرام

  1. ناشناس گفت:

    این دختر چقدر ناز و عزیز و دوست داشتنی چقدر دوست داشتم یه خواهر قهرمان مثل پریناز حاجیلو و یا مهلا مؤمن زاده قهرمان تکواندو که اونم کرجی یکی مثل این دوتا دختر خواهرم بودند

نظرات