بیوگرافی ماریو اسکوبار داور بازی ایران و ولز و همسرش با عکس و سوابق + اینستاگرام

0

بیوگرافی ماریو اسکوبار داور بازی ایران و ولز و همسرش با عکس و سوابق + اینستاگرام

ماریو اسکوبار داور فوتبال کیست؟ بیوگرافی ماریو اسکوبار داور بازی ایران و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همسرش با عکس و تصاویر و سوابق ورزشی و داوری و پیج اینستاگرام ماریو اسکوبار در ادامه مطلب اورده ایم.

ماریو اسکوبار داور بازی ایران و ولز کیست

بیوگرافی ماریو اسکوبار داور فوتبال و همسرش

ماریو اسکوبار با نام کامل ماریو آلبرتو اسکوبار توکا متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۶ داور فوتبال اهل گواتمالا است که در ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ بازی ایران و ولز را در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قضاوت کرد. او یکی از داوران بین المللی و رسمی فیفا بوده و از داوران لیگ ملی فوتبال گواتمالا نیز می باشد که از سال ۲۰۱۳ در فهرست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفت و تاکنون در حیطه داوری فوتبال در مسابقات جهانی و داخلی عملکرد خوبی را داشته است.

بیوگرافی ماریو اسکوبار داور فوتبال و همسرش

سوابق ورزشی

اسکوبار از بازیکنان سابقه و قدیمی فوتبال گواتمالا است که پس از خداحافظی از فوتبال وارد عرصه داوری شده است. در کارنامه او داور لیگ ناسیونال فوتبال گواتمالا ، داور بین المللی ، داور کونکاکاف و داور لیگ برتر گواتمالا و …دیده میشود.

در ۱۵ می ۲۰۱۹، اسکوبار رسماً به عنوان داور جام طلای کونکاکاف ۲۰۱۹ در کاستاریکا، جامائیکا و ایالات متحده انتخاب شد. او برای قضاوت فینال جام طلای کونکاکاف ۲۰۱۹ بین مکزیک و ایالات متحده احضار شد و علاوه بر آن فینال لیگ قهرمانان کونکاکاف ۲۰۲۰ بین UANL و لس آنجلس اف سی را قضاوت کرد.

ماریو اسکوبار کیست

اسکوبار همچنین یکی از داوران انتصابی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال ۲۰۱۹ برزیل بود. او همچنین بازی الدحیل اس سی – الاهلی در جام باشگاه های جهان ۲۰۲۰ قطر در جریان بازی دور دوم جام باشگاه های فوتبال فیفا قطر ۲۰۲۰ بین الدحیل اس سی و الاهلی اس سی سوت زده است.

ماریو اسکوبار داور دیدار ایران و ولز در جام جهانی کیست
ماریو اسکوبار داور دیدار ایران و ولز در جام جهانی کیست

آقای اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت. کالب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار هستند. دیدار ایران و ولز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ در جام جهانی برگزار می شود.

پیج اینستاگرام

صفحه ای به نام ایشان یافت نشد

سوابق ماریو اسکوبار

عکس ماریو اسکوبار

نظرات