علت فوت ناگهانی خواهر مرجانه گلچین بازیگر چه بود، میترا خواهر مرجانه گلچین کیست

0

میترا خواهر مرجانه گلچین بازیگر کیست؟ بیوگرافی میترا خواهر مرجانه گلچین با علت فوت

“مرجانه گلچین” در سوگ خواهرش نشست میترا گلچین خواهر مرجانه گلچین بازیگر درگذشت، عکس و بیوگرافی میترا گلچین خواهر مرجانه گلچین و علت فوت و درگذشتش و معرفی کامل خانواده و خواهران این بازیگر را با جزئیات خبر در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی میترا خواهر مرجانه گلچین بازیگر

میترا گلچین خواهر مرجانه گلچین و منیژه گلچین متولد تهران بود که در اول آذر ۱۴۰۱ بر اثر بیماری درگذشت. او متاهل بود و یک فرزند داشت و در ایران زندگی می کرد اما در عرصه بازیگری فعالیت نداشت و به شغل دیگری جز سینما مشغول بود. پس از درگذشت وی خانم گلچین با انتشار منتی نوشت که از تنها عشقت به خوبی نگه داری می کنم و قول میدهم خاله خوبی برای او باشم.

میترا خواهر مرجانه گلچین بازیگر کیست

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون سوگوار خواهرش شد. نام خواهرش میترا است که در ۱ آذر ماه ۱۴۰۱ به طور ناگهانی فوت کرد. او یک خواهر دیگر به نام منیژه دارد که از بازیگران قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون است.

در شبکه های اجتماعی خبر فوت و درگذتش خواهر مرجانه گلچین بازیگر منتشر شده و خود این بازیگ نیز در صفحه اینستاگرامش با متنی غم انگیز خبر از درگذشت خواهرش میترا داد. او نوشت:

عکس میترا گلچین خواهر مرجانه گلچین بازیگر

میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرا نه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد،؟ با مظلومیتت ، باصدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا ، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده،؟
تو امروز نه خواهرم، که سالهاست داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم، بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی نباش ، قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه، قول میدم خاله خوبی برای تنها دردونت باشم سلام من رو به نازنین های از دست دادمون برسون به مادر،پدر، برادر بگو به جای اشک خون گریه میکنیم

او علت دقیق فوت خواهرش را توضیح نداده است، اما در لا به لای حرف های او و کامنت های دوستان اش در پای پست آخرش، می توان پی برد که میترا گلچین در اثر بیماری فوت شده است.

عکس منیژه خواهر دیگر مرجانه گلچین

علت فوت ناگهانی خواهر مرجانه گلچین چه بود، میترا خواهر مرجانه گلچین کیست

خانواده

مرجانه گلچین آخرین فرزند خانواده با ۳ برادر و ۲ خواهر در تهران به دنیا آمد ، پدرش افسر نظامی ارتشی و مادرش خانه دار است ولی پدرش را در کودکی از دست داد. و خواهرش منیژه که در زمینه موسیقی همکاری میکنند. او یک برادر به نام حبیب خان گلچین دارد و یک برادرش به نام حمید در ۲۹ سالگی فوت کرده است. مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ است. تحصیل کرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد به عنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد، پدرش نظامی و اصالتا ترک زنجانی و مادرش گیلانی است.

نظرات