پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال مراکش و کرواسی چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال مراکش و کرواسی چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ جام جهانی ۲۰۲۲

پخش زنده و بدون سانسور بازی مراکش و کرواسی چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ از شبکه های داخلی و و شبکه های خارجی ورزشی و با کیفیت عالی با حواشی و جزئیات بازی فوتبال امروز دیدار مراکش – کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز در ادامه مطلب در لینک های شبکه های داخلی و بین المللی از مجله حرف تازه از بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده فوتبال مراکش و کرواسی چهارشنبه 2 آذر 1401

پخش زنده فوتبال کرواسی و مراکش جام جهانی ۲۰۲۲

پخش زنده دیدار مراکش و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران در شبکه داخلی و خارجی بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی را امشب می‌توانید از صفحه پخش زنده مجله حرف تازه تماشا کنید

همچنین علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

لینک پخش زنده بدون سانسور و رایگان مراکش و کرواسی میتوانید از این لینک تماشا کنید

لینک پخش زنده کرواسی و مراکش از تلوبیون اینجا کلیک کنید

این دو تیم که در گروه چهارم رقابت ها حضور دارند از ساعت ۱۳:۳۰ امروز چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۱ در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت. این نخستین بازی های گروه چهارم (گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) در جام جهانی قطر است که قرار است در ورزشگاه بزرگ قطر برگزار شود.

معرفی تیم ها

کرواسی به عنوان نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در شرایطی که تقریبا تیمی موسن و پا به سن گذاشته دارد، وارد رقابت قطر شده است. کرواسی به عنوان تیم دوازدهم رنکینگ فیفا امروز و در استادیوم البیت قطر در شرایطی به مصاف مراکش می‌رود که هر ۵ بازی آخر خود برابر عربستان، اتریش، دانمارک (۲ بار) و فرانسه پیروز شده است.

مراکش رده بیست و دومی در رنکینگ فیفا نیز در ۵ بازی آخر خود در همه رقابت‌ها، گرجستان، شیلی، لیبریا و آفریقای جنوبی را شکست داده و در تقابل با پاراگویه به تساوی دست یافته است.

نظرات