با خرید اقساطی، اولویت‌های خود را زودتر فراهم کنید

0

تا حالا به خرید اقساطی لوستر، خرید اقساطی ماشین لباس‌شویی، خرید اقسـاطی پکیج و رادیاتور یا به خرید اقسـاطی هر وسیله موردنظر دیگر خود فکر کرده‌اید؟! به نظر می‌رسد بیشتر افراد برای فراهم کردن اولویت‌های خود، خرید اقساطی را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال خرید اقساطی هستید در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور این کار را انجام دهید. پس از آن نیز به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید بدون ضامن تا سقف ۷۰ میلیون تومان به خرید اقساطی انواع کالای ضروری بپردازید. اگر شما نیز به هر دلیلی به خرید اقساطی علاقه‌مند هستید، با ما همراه شوید.

 خرید اقساطی

چطور با خرید اقساطی، اولویت‌های خود را زودتر فراهم کنیم؟

خرید اقسـاطی به معنای دریافت کالای موردنظر و پرداخت هزینه آن در طی چند ماه است. این نوع خرید کردن می‌تواند سبب شود تا ما سریع‌تر بتوانیم لوازم ضروری که نیاز داریم و درواقع اولویت ما برای خرید هستند را زودتر خریداری کنیم. می‌توان گفت که خرید اقساطی به‌صورت‌های زیر به تحقق این امر کمک می‌کند:

  • خرید مستقیم به‌جای دست‌دست کردن

اگر شما به‌صورت مبرم به خرید یک کالای خاص نیاز داشته باشید، همزمان با این قضیه بخواهید بودجه خود را در زمینه دیگری هم هزینه کنید، ممکن است دسترسی به کالای ضروری برای شما با چالش روبه‌رو شود. در چنین شرایطی افراد معمولاً دست دست کرده و به نوعی عدم دسترسی به ضروریت خود را تحمل می‌کنند تا در نهایت بتوانند آن را تهیه کنند. اما وقتی پای خرید اقساطی در میان باشد، شما حتی در چنین شرایطی هم می‌توانید بلافاصله کالا یا کالاهای ضروری و موردنظر خود را تهیه کنید. آن‌گاه وقتی حقوق خود را دریافت کردید، برای پرداخت اقساط خریدتان برنامه‌ریزی کنید.

  • دسترسی به اولویت‌ها به‌صورت همزمان

ممکن است به‌صورت همزمان به خرید اقساطی کولر، خرید اقساطی لوستر، خرید اقساطی ماشین لباس‌شویی، خرید اقساطی پکیج و رادیاتور یا هر چیز دیگری نیاز داشته باشید. اگر بخواهید چند کالای مختلف را نقدی خریداری کنید، ممکن است مدیریت هزینه آن‌ها دشوار باشد. اما وقتی قسطی خرید می‌کنید، می‌توانید به‌صورت همزمان هرچیزی که نیاز دارید را تا سقف مجاز به خانه خود ببرید.

  • فراهم کردن اولویت‌ها بدون فشار مالی

این که بدون فشار مالی بتوانید آن‌چه که به آن نیاز دارید را خریداری کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه گاهی ممکن است پولی که لازم داریم را در موقعیت خاص در دسترس نداشته باشیم، یک موضوع طبیعی است که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد. اما موضوع اصلی این است که بتوان حتی در چنین شرایطی هم آن‌چه که نیاز باشد را خریداری کرد. به‌خصوص که پای موارد ضروری و اولویت‌ها در میان باشد. در آن‌ صورت است که می‌توانید بدون فشار مالی روی خرید اقسـاطی هر وسیله‌ای که نیاز دارید، حساب کنید.

می‌بینید که با خرید اقسـاطی، اولویت‌های خود را زودتر فراهم خواهید کرد. خرید اقسـاطی برای هرکسی با هر مقدار درآمد می‌تواند سودمند باشد. اما انتخاب بستر مناسب برای خرید اقسـاطی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از وبسایت‌هایی که مسیر خرید اقسـاطی را برای کاربران هموار کرده، «ازکی وام» است. در ادامه به بررسی شرایط آن خواهیم پرداخت.

خرید اقساطی کالا از طریق «ازکی وام»

«ازکی وام» با اعطای اعتبار به کاربران، امکان خرید اقسـاطی حجم وسیعی از کالا را فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

خرید اقساطی

خرید اقساطی لوازم خانگی مانند لوستر، ماشین‌ لباس‌شویی، پکیج و رادیاتور در ازکی وام بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. پس از آن نیز خرید لوازم دیجیتال مانند گوشی و لپ‌تاپ طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید که با فراهم شدن امکان خرید اقسـاطی پوشاک، این گروه از خریدها نیز با استقبال بالایی همراه شده است. (البته این دسته از محصولات با طرح ازکی‌پی که نیازی به ارائه سفته ندارد قابل دریافت است.)  در هر صورت هریک از موارد فوق که اولویت شما باشد، می‌توانید با کمک ازکی وام به‌صورت اقسـاطی برای خرید آن اقدام کنید.

شرایط خرید اقساطی از طریق ازکی وام به چه صورت است؟

شرایط خرید از طریق «ازکی وام» با یک سری مراحل کلی و ساده همراه است؛ اگر بخواهیم سلسله مراتب آن را عنوان کنیم، این مراحل به‌صورت زیر خواهند بود:

  • وارد وبسایت رسمی ازکی وام – https://azkivam.com/ – شوید.
  • از طریق گزینه «ورود / عضویت» موجود در سمت چپ بالای صفحه، در این وبسایت ثبت‌نام کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • از طریق منوی «راهنمای دریافت اعتبار» مدارک شخصی و هویتی خواسته شده را بارگذاری کنید.
  • ممکن است از شما خواسته شود یا یک سری مدارک خاص را به‌صورت فیزیکی ارسال کنید.
  • پس از تأیید مدارک توسط کارشناسان ازکی وام، مقدار اعتبار لازم به شما تعلق خواهد گرفت.
  • حالا برحسب مقدار اعتبار دریافتی می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با ازکی وام به خرید اقسـاطی اولویت‌های خود بپردازید.
  • برای نهایی کردن خرید خود فقط کافیست تا یک برگ چک ارائه دهید و بدون نیاز به معرفی ضامن، سفارشات خود را تحویل بگیرید.

کلیه مراحل خرید اقساطی کالا در ازکی وام به‌صورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری اشخاص ندارد. به همین خاطر است که بیشتر افراد استفاده از این سیستم را به دیگر روش‌های خرید اقسـاطی ترجیح می‌دهند. اگر این روش مورد توجه شما نیز قرار گرفته است، همین حالا می‌توانید در ازکی وام ثبت‌نام کرده و مراحل گفته شده را طی کنید.

نظرات