علت دقیق مرگ و خودکشی حسین زرینجویی + علت فوت و درگذشت حسین زرین جویی

2

علت دقیق مرگ حسین زرینجویی مشخص شد + علت خودکشی حسین زرینجویی در گذشت

علت فوت و درگذشت حسین زرینجویی بازیگر و طنزپرداز خرم آبادی مشخص شد علت مرگ و فوت وی همراه با زمان و تصاویر و جزئیات خودکشی حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی کمدین استندآپ اهل خرم آباد لرستان در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

حسین زرینجویی درگذشت, علت فوت حسین زرینجویی , علت مرگ حسین زرینجویی , حسین زرینجویی فوت کرد, علت خودکشی حسین زرینجویی, حسین زرین جویی خودکشی کرد, علت خودکشی حسین زرین جویی

حسین زرینجویی طنزپرداز و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل خرم آباد لرستان، لحظاتی پیش در سن ۲۹ سالگی در منزلش درگذشت و علت مرگ حسین زرینجویی این کمدین لرستانی خودکشی ذکر شده است. وی در تاریخ سه شنبه، ۱ آذرماه درگذشت.

علت خودکشی حسین زرینجویی کمدین لرستانی

اول آذر ماه امسال (۱۴۰۱) خبر خودکشی حسین زرینجویی در رسانه ها منتشر شد و علت مرگ و فوت وی را خودکشی اعلام کردند. اما داریوش شاهونوند دادستان مرکز استان لرستان در رابطه با جزییات فوت حسین زرین جویی از طنز پردازان استان لرستان گفت: طبق اعلام خانواده متوفی، این فرد روز گذشته برای خواب به طبقه دوم منزل رفته که بعد از گذشته چند ساعت متوجه فوت وی می شوند.

این فرد در اخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

جسد حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی سه شنبه در منزل پدری‌اش در خرم‌آباد کشف شد و برای تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

دلیل مرگ

همچنین سردار یحیی‌ الهی فرمانده انتظامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تأیید خبر فوت این طنزپرداز استان لرستان اظهار داشت: ساعت ۱۲:۲۴ ‌امروز طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ خبر فوت این جوان اعلام شد که مأموران پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند. پس از حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، جسد متعلق به حسین زرین‌جویی از طنزپردازان استان لرستان در طبقه دوم منزل پدری را مشاهده کردند.

همچنین منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید خودکشی «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی، اظهار داشت: این خبر تأیید شده است.

همچنین در پی درگذشت حسین‌ زرین‌جویی هنرمند و طنزپرداز لرستانی پدر وی در ویدیویی کوتاه آخرین ساعات زندگی این کمدین را روایت کرد و گفت: بعد از مسابقه فوتبال، شام خوردیم و پسرم گفت برم بیرون و برگردم، او بعد از برگشتن به اتاقش برای خواب رفت و دیگر صبح بیدار نشد.

2 دیدگاه در “علت دقیق مرگ و خودکشی حسین زرینجویی + علت فوت و درگذشت حسین زرین جویی

  1. ت گفت:
    6
    3

    خونش گردن الهام زینی وند دزد که پول سیل زدگان پلدختر رو دزدید و پناهنده شد سوئد

  2. قمر تاج گفت:
    6
    3

    ب پیر و به پیغمبر کشته شد خودکشی در کار نبوده هر کس میگه خودکشی کرده الان سال۱۳۶۰نیست وسلام

نظرات