فیلم کامل نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس

5

فیلم کامل نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس

فیلم کامل و باور نکردنی نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و واکنش ها در ویدئوی لحظه پخش سرود ملی در بازی فوتبال ایران در مقابل انگلستان در بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر و عدم خواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران با حواشی زیادی همراه بوده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

فیلم نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران مقابل انگلیس

فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران مقابل انگلیس

ویدئوی منتشر شده از لحظه پخش سرود ملی در بازی فوتبال ایران در مقابل انگلستان در بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر و عدم خواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران با حواشی زیادی همراه بوده و مور د انتقاد قرار گرفته است.

بازی ایران و انگلستان روز دوشنبه ۳۰ آبانماه راس ساعت ۱۶:۳۰ در کشور قطربا سرمربیگری کارلوس کیروش آغاز شد.

در فیلم زیر لحظه پخش شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در بازی های جام جهانی قطر را نشان می دهد که متاسفانه در این بازی و در اقدامی عجیب و باور نکردنی بازیکنان سرود ملی را نخواندند:

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز بازی مقابل انگلیس سرود جمهوری اسلامی ایران را نخواندند. صدا و سیما هم در پخش برنامه اقدام به سانسور سکوت بازیکنان تیم ملی ایران حین پخش سرودجمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه خلیفه قطر کرد.

همچنین در یک حرکت نمادین ملی‌پوشان ایران با مچ‌بند مشکی در زمین حاضر شدند. ملی‌ پوشان پیش از شروع بازی با انگلیس در طی یک حرکت نمادین حلقه‌ی اتحادی با مچ‌بند مشکی به یاد حوادث اخیر کشور ایجاد کردند.

بازی ایران و انگلیس با شش گل به سود تیم ملی انگلیس پایان یافت. شکست سنگین ایران در اولین بازی خود در جام جهانی قطر سوژه رسانه ها شده است و برخی نیز تیترهای تحقیر آمیزی را بکار بردند.

واکنش ها

مهدی چمران در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم کسی به سرود و پرچم ما توهین کند، افزود: تمدن ایرانی پیشینه‌ای چندین هزار ساله دارد، این تمدن به اندازه قدمت مجموع چند کشور اروپایی و آمریکایی است، ایران در طول تاریخ باقی مانده که به لطف الهی و خون شهدا استوار باقی خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است صدماتی ببینیم اما دشمن با تمام تلاش خود نمی‌تواند کاری کند، گفت: شب گذشته با نتیجه سنگینی شاهد باخت تیم ملی کشورمان بودیم اما تلاشی که برای این بازی انجام شد و دو گل که به کشور انگلیس زده شد، برای ما بسیار مهم است. باید بازیکنان را تشویق کنیم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

او همچنین تصریح کرد: امروز استاندار تهران معرفی می‌شود و امیدواریم استاندار جدید که سابقه مناسبی دارد، موفق باشد، چرا که موفقیت استاندار، موفقیت پایتخت و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

5 دیدگاه در “فیلم کامل نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس

  1. محمد توفیقی گفت:
    2
    1

    همه این آنها را باید از همه تبم ها بیرون کرد باید دنبال بازیکنانی باشیم که مسلمان واقعی و وطن پرست باشند تف بر اینها و کوفت باشه اون پولی که از حلقوم این مردم گرفتند لعنت بر اونها

  2. علی گفت:
    4
    1

    اینکه این اشخاص در بازی اول سرود نخوندن کاملا اشتباه محض بود و سرود جهموی اسلامی کشور رو نخواندن به نظر بنده از عدم اعتقادات
    قوی
    به نظام و انقلاب جمهوری اسلامی هست ولی با این حال همین که دل ملت رو با بردشون شادکنن
    باز این از گناهشون کم می کنه.

  3. آیسو گفت:
    10
    2

    بعضی ها واقعا لیاقت ماندن زیر سایه ی پرچم کشور را ندارند و مثل بی لیاقت های قبل روزی به کشور خیانت خواهند کرد
    ما محتاج سرود خواندن وطن فروشان نیستیم

  4. کریم پوسکولوف گفت:
    6
    5

    مثلا اینا اگه سرودبخونن یا نخونن یا برنده بشن یابازنده بشن چی میشه؟ آخرش میرن تویه باشگاه اروپایی پول پارو میکنن به ریش منوشما میخندن.

  5. حق گفت:
    15
    3

    واقعا جای تأسف داره دیدید که خدا هم پشت وپناهشون نبود از مصدومیت بیرانوند شروع سد و با شش تایی شدن تکمیل شد به فکر مردم نیستن ا صلا

نظرات