آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ بخاطر آلودگی هوا

0

باتوجه به آلودگی هوای اینروزهل در بسیاری از شهرهای کشور و افزایش آلاینده های هوا در سطح شهرها احتمال تعطیلی مدارس فردا و دانشگاهها در روز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ وجود دارد که اخبار آن را در این مطلب میتوانید ملاحظه کنید.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه

وضعیت آلودگی هوا طی ساعات آینده

امروز در این پست می توانید آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و حوادث اخیر همراه با اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس فردا در روز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و حوادث اخیر اعتراضات و اغتشاشات و باد طوفان و آلودگی و آنفلونزا را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

فردا چهارشنبه ۲ آذر تمامی مدارس تهران مجازی شد

🔹با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تمامی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران نیز فردا تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مهدهای کودک و مدارس پیش دبستانی البرز فردا

🔹سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به تداوم و تشدید روند آلودگی هوای استان، کلیه مقاطع تحصیلی استان فردا چهارشنبه ۲ آذر تعطیل است.

احمد افضلی در حاشیه هجدهمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: در پی افزایش آلاینده های جوی و آلودگی هوای استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ تمامی مدارس البرز تعطیل بوده و کلاس های درس به صورت غیرحضوری برگزار شود.
وی افزود: علاوه بر تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی، از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: همچنین از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود، جلوگیری خواهد شد.

🔺اطلاعیه تعطیلی مدارس ارومیه

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا ، به جهت افزایش آلاینده ها و آلودگی هوا ، تمامی مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو اورمیه فردا #چهارشنبه ۲ آذر در  نوبت صبح #غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد  انجام خواهد پذیرفت.

🔸به خانواده های محترم توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری کودکان در فضاهای باز ممانعت بعمل آورند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی

اگر باز هم خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسد…

در حال تکمیل…..

🔹به علت آلودگی هوا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران هم از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز خودداری شود

در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلایندگی‌های جوی و آلودگی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

نظرات