راز استفاده طولانی از ظروف چدنی بدون نیاز به خرید مجدد

0

آیا تاکنون شده که به فکر جایگزینی ظروف مستعمل چدنی خود بیفتید؟ ظروف چدنی از جمله وسایل پرکاربرد برای کدبانوهای ایرانی هستند که استفاده از آنها مزایای زیادی به همراه دارد. این ظروف حرارت را خوبی از خود عبور می دهند و به لحاظ  از سلامت بالایی نیز برخوردار هستند. با این وجود اگر به جنس روکش قابلمه و ماهیتابه های چدنی دقت کرده باشید، می بینید که بعد از گذشت چهار الی پنج سال رفته رفته دچار رنگ پریدگی و در مواقعی ترک خوردگی می شوند. این اتفاق اکثرا به دلیل ضربه و استفاده مداوم از این ظروف در آشپزخانه صورت میگیرد و راه چاره آن بدون صرف هزینه اضافی و خرید مجدد، استفاده از خدمات مراکز تعمیر و بازسازی ظروف منزل است. در این مقاله با کارشناسان مرکز الو تفلون همراه هستیم تا در مورد کم و کیف بازسازی ظروف چدنی و فوایدی که به همراه دارد، اطلاعاتی را کسب کنیم. لطفا همراه ما باشید.

بازسازی ظروف چدنی

مهمترین دلایل بازسازی ظروف چدنی

جنس ظروف چدنی از آلیاژ آهن می باشد و به همین جهت این ظروف نسبت به ظروف آلومینیومی و مسی از وزن بیشتری برخوردار هستند. چدن کاربردهای فراوانی دارد و ویژگی‌های آن نظیر مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش باعث شده تا از آن در تهیه ظروف آشپزخانه نظیر قابلمه و ماهیتابه امروزه استفاده زیادی شود. در این میان گاها دیده می شود که برای شستشوی ظروف چدنی گاها به جای ابر از سیم ظرفشویی استفاده می شود که سبب خراشیدگی و آسیب رسیدن به این وسایل می شود. همچنین اتفاقاتی مانند ضربه دیدگی و حرارت بیش از حد میتواند باعث رنگ پریدگی و جدا شدن لایه داخلی آنها شود که چشم هر بیننده ای را آزار می دهد.

بازسازی ظروف چدنی

مراحل بازسازی ظروف چدنی

در بیان ساده مراحل بازسازی ظروف چدنی طی سه مرحله اساسی خلاصه می شود. در مرحله اول پوشش چدنی ظروف و رنگ بیرون آنها به طور کامل سوزانده شده و جدا میشوند، به طوری که تنها فلز خام بدنه باقی میماند. در مرحله دوم پوشش داخلی ظروف به صورت دولایه اجرا شده و در مرحله آخر نیز رنگ بدنه ظروف چدنی بر اساس سفارش مشتری زده می شود.

تعمیر به صرفه و با کیفیت ظروف چدنی در مرکز الو تفلون

برای نتیجه دهی و استفاده از خدمات مناسب افراد باید مراکزی را برای تعمیر ظروف چدنی خود انتخاب کنند که علاوه بر داشتن تجهیزات مناسب و کیفیت بالای مواد اولیه، از نمایندگی های مختلفی نیز در سطح کشور برخوردار باشد. به این صورت امکان در میان گذاشتن مشکلات احتمالی و یا حتی تغییر در سفارش به آسانی انجام پذیرفته و مشکلی از بابت اعتماد مشتریان وجود نخواهد داشت. مرکز تخصصی تعمیر و بازسازی ظروف الو تفلون این افتخار را دارد که علاوه بر استفاده از کادر حرفه ای و آموزش دیده، از نمایندگی های مختلفی در سطح کشور برای ارائه خدمات به هموطنان عزیز بهره می برد و افراد میتوانند در شهر محل سکونت خود از آنها استفاده کنند.

بازسازی ظروف چدنی

نکته تمایز مرکز تخصصی الو تفلون با سایر مراکز

به طور خلاصه میتوان مزیت استفاده از خدمات مرکز الو تفلون نسبت به سایر مراکز را در استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت در کنار سرعت بخشی به پروسه انجام سفارشات دانست. امروزه با افزایش هزینه مواد اولیه هستند مراکزی که اقدام به استفاده از رنگ و دوده های صنعتی در پوشش ظروف مشتریان میکنند، اتفاقی که باعث کاهش قابل توجه عمر این ظروف شده است. مهمترین روش برای پیشگیری از این مشکلات، استفاده از خدمات مراکز شناخته شده و پرس و جو از مشتریان است. چرا که این نارضایتی ها با مراجعه و کنکاش مراکز و کارگاه های سنتی بیشتر به چشم میخورد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید با شماره ۰۹۱۲۱۰۶۵۶۶۴ تماس حاصل نمایید.

نظرات