پخش زنده کامل و بی سانسور فوتبال آرژانتین و عربستان ۱ آذر ۱۴۰۱ جام جهانی ۲۰۲۲

0

پخش زنده کامل و بی سانسور فوتبال آرژانتین و عربستان ۱ آذر ۱۴۰۱ جام جهانی ۲۰۲۲

لینک پخش زنده و بدون سانسور فوتبال آمریکا و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ از شبکه های داخلی و و شبکه های خارجی ورزشی بدون سانسور و با کیفیت عالی با حواشی و جزئیات بازی فوتبال امروز دیدار آرژانتین – عربستان سعودی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۱۴۰۱ در ادامه مطلب در لینک های شبکه های داخلی و بین المللی از مجله حرف تازه از بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده جام جهانی فوتبال آرژانتین و عربستان سه شنبه 1 آذر 2022

پخش زنده جام جهانی فوتبال آرژانتین و عربستان سه شنبه ۱ آذر ۲۰۲۲

پخش زنده دیدار آرژانتین و عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز سه شنبه اول آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران در شبکه داخلی و خارجی بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی را امشب می‌توانید از صفحه پخش زنده مجله حرف تازه تماشا کنید

همچنین علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

لینک پخش زنده بدون سانسور و رایگان آرژانتین و عربستان میتوانید از این لینک تماشا کنید

لینک پخش زنده آرژانتین و عربستان از تلوبیون اینجا کلیک کنید

تیم های آرژانتین و عربستان ساعت ۱۳:۳۰ امروز سه شنبه اول آذر ماه ۱۴۰۱ در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت. این نخستین بازی های گروه سوم در جام جهانی قطر است که قرار است در ورزشگاه لوسیوم قطر برگزار شود.

معرفی تیم ها

عربستان سعودی، بعنوان صدرنشین گروه دوم مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، که بالاتر از ژاپن و استرالیای قدرتمند به این جام جهانی رسید، امروز به مصاف تیم سوم رنکینگ فیفا می‌رود. تیم ۵۱ام رنکینگ فیفا در ۵ بازی آخر خود دو شکست برابر ونزوئلا و کرواسی، دو تساوی برابر آمریکا و اکوادور و یک برد برابر ایسلند داشته است.

آرژانتین، رنکینگ ۳ فیفا که مقتدرانه از آمریکای جنوبی به جام جهانی رسید، هر ۵ بازی آخر خود را با کلین شیت برابر امارات، جامائیکا، هندوراس، استونی و ایتالیا پیروز شده است.

دو تیم پیش از این در یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۱۲ به مصاف هم رفته‌ بودند که آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و عربستان سعودی ۱ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه لوسیل به مصاف عربستان می‌رود.

پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ عربستان جزو ۱۰ کشور برتر خواهان حضور در این تورنمنت شد. در مقابل آرژانتینی‌ها هم در میان ۱۰ کشور برتر قرار گرفتند.

در همین رابطه نشریه «الریاضیه»، نوشت: دیدار اول عربستان با آرژانتین رکورد تماشاگر را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جا به جا می کند. استادیوم لوسیل ظریفت ۸۰ هزار نفر را دارد. پیش بینی می شود این ورزشگاه برای دیدار مملو از تماشاگر باشد.

تا الان دیدار قطر و اکوادور در افتتاحیه جام جهانی با ۶۷ هزار تماشاگر رکورد تماشاگر را در اختیار دارد. اما دیدار امروز عربستان با یاران مسی این رکورد را می شکند.

دیدار ایران و انگلیس در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد که هواداران بیش از ۵ هزار نفر بیشتر از ظرفیت استادیوم یعنی ۴۵ هزار نفر آمده بودند.

ترکیب ارژانتین

استادیوم لوسیل از فردا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران میزبان جدال تیم‌های آرژانتین و عربستان سعودی در گروه C جام جهانی است
ترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین برای بازی با عربستان عبارتند از: مک آلیستر، لیونل مسی، لوتارو مارتینز و آنخل دیماریا امیلیانو مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، مارکوس آکونیا، رودریگو د پل، پارادس

نظرات