فیلم کامل و تکان دهنده از مصدومیت علیرضا بیرانوند و شکستن دماغش مقابل انگلیس

0

فیلم کامل و تکان دهنده از مصدومیت علیرضا بیرانوند و شکستن دماغش مقابل انگلیس واکنشها

فیلم کامل مصدومیت علیرضا بیرانوند و شکستن دماغش در بازی ایران و انگلیس واکنش ها در ویدئوی شکستن دماغ بیرانوند در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازتاب گسترده ای در شبکه های احتماعی داشته و منجر به شکستن و دماغ علیرضا بیراوند دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

مصدومیت علیرضا بیراوند

علیرضا بیرانوند در همان دقایق ابتدایی بازی ایران و انگلیس که روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از سری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به علت برخورد با حسینی مصدوم شد و علی رغم کارهای پزشکی به مدت ۸ دقیقه مشکل رفع نشد و او مجبور به ترک زمین شد. پس از بازی او به بیمارستان مراجعه کرد و حالا بیرانوند با بهبودی وضعیتش از بیمارستان مرخص شده است.

ویدئوی مصدومیت و شکستن دماغ علیرضا بیرانوند جام جهانی ۲۰۲۲ ببینید:

مصدومیت علیرضا بیرانوند در جام جهانی قطر باعث شد تا او نتواند به بازی ادامه دهد و به دلیل شکستن بینی و دماغش از زمین خارج شد. او هم اکنون پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده و وضعیت بهتری دارد. اما مشخص نیست که آیا در بازی های بعدی ایران مقابل ولز و آمریکا در ترکیب تیم قرار دارد یا نه.

اخرین وضعیت سلامتی

علیرضابیرانوند دروازه‌بان‌ تیم‌ ملی فوتبال ایران در دقایق ابتدایی دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به بیمارستان منتقل شد تا اقدامات پزشکی برای او انجام شود و حالا بیرانوند با بهبودی وضعیتش از بیمارستان مرخص شده است.

هنوز مشخص نیست با توجه به مصدومیت ایجاد شده جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داده یا خیر

فیلم کامل و تکان دهنده از مصدومیت علیرضا بیرانوند و شکستن دماغش مقابل انگلیس

لازم به ذکر است که بازی ایران و انگلیس با نتیجه ۶ بر ۲ به سود انگلیس به پایان رسید. دو گل ایران مقابیل انگلیس را طارمی به ثمر رساند. برخی کاربران گفتند که ما از قطر هم بدتر بودیم. شش تایی شدن ایران مقابل انگلیس سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است.

نظرات