ماجرای دفن هایده در وادی السلام + لورفتن قبر هایده در وادی السلام نجف با عکس

0

ماجرای دفن هایده در وادی السلام + لورفتن قبر هایده در وادی السلام نجف با عکس

قبر هایده کجاست؟ آیا دفن هایده خواننده قدیمی در وادی السلام نجف صحت دارد؟ تا ماجرای دفن هایده در وادی السلام نجف تا لورفتن قبر هایده در وادی السلام با عکس و حواشی و جنجال های قبر هایده خواننده لس آنجلسی در وادی السلام صحت دارد یا نه در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

قبر هایده در وادی السلام نجف

به تازگی وحید حاجی پور خبرنگار مشهور کشورمان در توئیتی جدید روایتی از دفن هایده در وادی السلام نجف در کشور عراق نوشت: او در این خبر آورده است: در میان چهره‌های بنامی که در #وادی_السلام نجف دفن هستند، یک نام عجیب به چشم می‌خورد. او وصیت کرده بود در این قبرستان دفن شود، وقتی از دنیا رفت بصورت امانی در آمریکا دفن شد تا چند ماه بعد که مخفیانه در وادی السلام به خاک سپرده شد. معصومه دَده‌بالا معروف به هایده.

حالا افشاگری وحید حاجی پور از محل دفن اصلی هایده خواننده قبل از انقلاب حواشی زیادی به دنبال داشته و کاربران را به تعجب و شگفتی واداشته است.

هایده در گورستان وست‌وود در لس آنجلس با حضور هزاران نفر از ایرانیان مقیم آمریکا به خاک سپرده شد. هما سرشار (روزنامه‌نگار)، ویگن (خواننده) و حسن شهباز از جمله سخنرانان در مراسم بودند. ویدئوی مراسم به فاصله کوتاهی، مخفیانه در ایران پخش شد. اما حالا با گذشت سال ها از فوت و خاکسپاری این خواننده زن فردی مدعی شده است که جسد و جنازه هایده در وادی السلام نجف دفن شده و قبر وی در این مکان مقدس قرار دارد.

ماجرای دفن هایده در وادی السلام + لورفتن قبر هایده در وادی السلام نجف با عکس

معصومه دَده‌بالا معروف به هایده متولد ۲۱ فرورد ۱۳۲۱ در تهران، خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی بود که بخاطر بیماری دیابت در ۴۷ سالگی درگذشت.

دفن هایده در وادی السلام

او خواهر بزرگتر مهستی دیگر خواننده کشورمان است که هر دو دارفانی را وداع گفتند. هایده در سال ۱۳۳۴ در سن کم ازدواج کرد و هم اکنون سه فرزند بنام‌های کامران، کیوان و یک دختر بنام خانم کیانوش شد.

هایده روز دی ماه ۱۳۶۸ خورشیدی فردای اجرای کنسرت در باشگاه کازابلانکا در حومه سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، بر اثر سکته قلبی درگذشت.

نظرات