پخش زنده کامل و بی سانسور فوتبال آمریکا و ولز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ جام جهانی ۲۰۲۲

0

لینک پخش زنده و بدون سانسور فوتبال آمریکا و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از شبکه های داخلی و و شبکه های خارجی ورزشی بدون سانسور و با کیفیت عالی با حواشی و جزئیات بازی فوتبال امروز دیدار امریکا – ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ادامه مطلب در لینک های شبکه های داخلی و بین المللی از مجله حرف تازه از بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده فوتبال آمریکا و ولز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

پخش زنده کامل و بدون سانسور فوتبال آمریکا و ولز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ جام جهانی ۲۰۲۲

پخش زنده دیدار آمریکا و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز دوشنبه سی ام آبان‌ ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در شبکه سه سیما و سایت آنتن بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی را امشب می‌توانید از صفحه پخش زنده مجله حرف تازه تماشا کنید

همچنین علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک تماشا کنید

 لینک پخش زنده بدون سانسور و رایگان آمریکا و ولز

 پخش زنده بدون سانسور و رایگان آمریکا و ولز

تیم های آمریکا و ولز ساعت ۲۲:۳۰ امشب دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تیم‌های ملی آمریکا و ولز در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت.

معرفی تیم ها

تیم ملی ولز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گرت بیل بیش از پیش برای بازی در این جام انگیزه دارد. آنها در ۵ دیدار اخیر خود ۴ شکست و یک تساوی به دست آورده‌اند. آماری که ناامیدکننده به نظر می‌رسد؛ اما ولزی‌ها به معجزه اعتقاد دارند و گاهی معجزه را رقم زده‌‌اند. بنابراین باید دید، آیا آنها در اولین دیدار، اولین بانی اولین معجزه جام خواهند بود یا خیر.

آمریکا رده شانزدهمی در رنکینگ فیفا و ولز رده نوزدهمی قاعدتا باید بازی نزدیک و پایاپی داشته باشند. تیم ملی آمریکا به عنوان یکی از تیم‌های نسبتا با کیفیت منطقه آمریکای شمالی که عملکرد خوبی در سالیان اخیر داشته، در ۵ بازی آخر خود سه تساوی با عربستان،‌ السالوادور و اوروگوئه، ۱ باخت به ژاپن و ۱ برد برابر گرنادا کسب کرده است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم در کشور قطر برگزار می‌شود تا قاره آسیا برای دومین بار میزبانی جام جهانی را تجربه کند.

طبق گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران در گروه B: انگلیس، ایران، آمریکا و ولز قرار گرفته است. ساعت و تاریخ بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است.

نظرات