بیوگرافی سارا اطهری مجری تلویزیون و همسرش + عکس های جدید و جنجال های اخیر

0

بیوگرافی سارا اطهری مجری تلویزون و همسرش + عکس های جدید و جنجال های اخیر

بیوگرافی و زندگینامه سارا اطهری مجری برنامه کودک تلویزیون و همسرش با عکس و سوابق زندگی شخصی و عکس های اینستاگرام سارا اطهری بازیگر اینستاگرامی تا آثار و حواشی و جنجال های اخیر در اعتراضات ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

سارا اطهری

بیوگرافی سارا اطهری مجری برنامه کودک

سارا اطهری : زادهٔ ۲۶ بهمن ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر، نویسنده، مجری برنامه کودک، گوینده و کارگردان تئاتر اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر سوره در مقطع لیسانس است. او با اجرای برنامه کارتون تن تن در شبکه پنج تلویزیون به شهرت رسید.

بیوگرافی سارا اطهری مجری برنامه کودک

سوابق هنری

سارا اطهری یکی از واینرها و چهره های محبوب و پرطرفدار اینستاگرامی بوده که با ساخت کلیپ های طنز در کنار مهدی صارمی (عمو خشی) باعث شهرت وی شده است.

بیشترین فعالیت های خانم اطهری در حیطه دابسمش و کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی است که به همراه دایی خود مهدی صارمی معروف به عمو خشی به عنوان زوج هنری نقش آفرینی می کند

او سابقه همکاری با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد . سارا اطهری مجری برنامه کودک شبکه پنج در برنامه عروسکی تن تن بود که نقش خاله صبا را ایفا می کرد.

کارتون تن تن با اجرای سارااطهری خاله صبا در سال ۹۷ از شبکه پنج سیما پخش شد که در آن سال طرفداران زیادی نیز پیدا کرد.
خانم اطهری از هنرمندان مشهور در شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر به دلیل دابسمش هایی که از خود منتشر می‌کند شناخته می‌شود.

بیوگرافی سارا اطهری مجری کودک و همسرش + عکس های جدید و جنجال های اخیر

ازدواج و همسرش

خانم اطهری در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نسبت با مهدی صارمی

بسیاری از مخاطبان گمان می کنند که سارا اطهری همسر مهدی صارمی است که به عنوان زوج هنری فعالیت می کنند و این دو با هم زن و شوهر هستند، در صورتیکه صحت ندارد و مهدی صارمی دایی سارا است . همسر واقعی مهدی صارمی منصوره فراهانی نام دارد.

نسبت سارا اطهری با مهدی صارمی عمو خشی

 

پیج اینستاگرام سارا اطهری

صفحه شخصی خانم اطهری با نشانی (@sarahathari) در اینستاگرام فعال است.

وی همچنین گزارشگر برنامه معروف «در شهر» و برنامه سلام تهران بوده و برای مردم گزارش تهیه می کرد. او علاوه بر اتفاقات روز و اتفاقاتی که برای مردم می افتد و شهرهایی که سفر می کند از زندگی شخصی خودش گزارش تهیه می کرد.

این مجری سابق تلویزیون پیجی به اسم «بافرهنگ شو» دارد که مسائل فرهنگی را می نویسد و به مسائلی که مربوط به فرهنگ است پرداخته است. او یک کتاب کودک دارد که درباره بازیافت است و قسمتهایی از آن شعر است و دو نمایشنامه که جایزه گرفته اند

سوابق سارا اطهری

عکس های جدید و کشف حجاب سارا اطهری

آثار سارا اطهری

بیوگرافی سارا اطهری مجری برنامه تن تن

 

پیج اینستاگرام سارا اطهری

نظرات