صدف الماسی کیست بیوگرافی صدف الماسی مدل اینستاگرامی تا ماجرای علیرضا بیرانوند

1

صدف الماسی کیست و اهل کجاست و سن و قد و بیوگرافی صدف الماسی مدل اینستاگرامی تا ماجرای علیرضا بیرانوند و افشا چت های جنجالی با عکس و تصاویر اینستاگرامی و پیج اینستاگرام صدف الماسی و اهل کجاست و سوابق وی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

صدف الماسی

بیوگرافی صدف الماسی

صدف الماسی متولد دهه هفتاد در تهران، چهره اینستاگرامی ، بلاگر و مدلینگ اهل ایران است که در زمینه مدلینگ و تبلیغ برندهای آرایشی و پوشاک فعالیت دارد. افشا چت های خصوصی صدف الماسی با یکی از چهره های معروف کشورمان در آبان ۱۴۰۱، نام او را بر زیان ها انداخت.

سوابق

وی چهره اینستاگرامی ، بلاگر و مدلینگ اهل ایران است که در زمینه مدلینگ و تبلیغ برندهای آرایشی و پوشاک فعالیت دارد. افشا چت های خصوصی صدف الماسی با یکی از چهره های معروف کشورمان در آبان ۱۴۰۱، نام او را بر زیان ها انداخت.

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند

وی یکی از بلاگرها و مدل های اینستاگرامی کمتر شناخته شده در ایران است که با افشای چند چت خصوصی با علیرضا بیرانوند (مورد تایید نیست و منبع موثقی ندارد) در بین کاربران شبکه های اجتماعی شناخته شد.

ایشان سالهاست که در حیطه تبلیغ لوازم آرایشی و برندهای معروف و پوشاک و لباس کار می کند و در پیج اینستاگرامش مشغول به فعالیت است.

صدف الماسی در یک اقدام غیراخلاقی با انتشار چت های خصوصی دایرکت صفحه شخصی خود سعی در ایجاد حاشیه و جنجال برای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران بود که این کار او حواشی و جنجال های زیادی در فضای مجازی داشت.

صدف الماسی کیست بیوگرافی صدف الماسی مدل اینستاگرامی تا ماجرای علیرضا بیرانوند

در صورتی که هنوز ادعاهای این مدل کمتر شناخته شده هنوز تایید نشده و در هر حال اینروزها که تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، بیشتر چهره ها مغرضانه سعی در ایجاد حاشیه برای فوتبالیست ها و تخریب آن ها را دارند تا بازیکنان فوتبال کشورمان را به حاشیه بکشانند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

گفتنی است که علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال ایران است و بد نیست بدانید که او متاهل بوده و دارای همسر و دو فرزند می باشد و در کمال خوشبختی در کنار هم زندگی می کنند. تعصاویر و عکس های همسر و فرزندان علیرضا بیرانوند در صفخات مجازی وجود دارد.

بیشتر چهره های مجازی و اینستاگرامی معمولا با شگرد حاشیه سازی و شایعات زشت برای چهره های هنری و ورزشی و سیاسی سعی می کنند تا بازدید صفحه اینستاگرامشان را بالا ببرند و برای خود فالور دست و پا کنند. کاری که در سال های اخیر بسیار دیده شده و به یکی از بی اخلاقی های مدل روز تبدیل شده است تا با آبروی افراد معروف و مشهور را ببرند.

تاکنون خود علیرضا بیرانوند به این حاشیه و جنجال سازی صدف الماسی واکنشی نشان نداده است.

توجه: بازنشر این مطلب به معنی تایید این خبر نیست و ما صرفا اخبار فضای مجازی را بازنشر می دهیم.

1 دیدگاه در “صدف الماسی کیست بیوگرافی صدف الماسی مدل اینستاگرامی تا ماجرای علیرضا بیرانوند

  1. تمنا گفت:

    این عنتر بی اعتماد بنفس آخه چیه…البته که قشر مشهور گول این آدما رو میخورن

نظرات