جدیدترین مدل های هودی دخترانه و زنانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

هودی دخترانه شیک : یکی از محبوب‌ترین پوشاک برای گذراندن سوز و سرمای فصل پاییز هودی‌ها هستند که خوشبختانه امروزه در بیشترین تنوع رنگی و طرحی خود در بازار وجود دارند. از این جهت ما مجموعه مدل های جدید این نوع پوشاک دخترانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

هودی دخترانه

جدیدترین مدل های هودی دخترانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم خرید :

دقت در سایز : نخستین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب یک سایز مناسب است. در این خصوص باید بدانید که به طور کلی طراحی هودی‌ها به گونه‌ای است که باید کمی بزرگتر از سایز شما باشد. البته این بزرگی تنها مربوط به بلندی آستین و قد کلی لباس می‌شود و نباید اندازه سرشانه‌های آن از سرشانه‌های شما بیشتر باشد. همچنین یادتان باشد اگر می‌خواهید باسن و بخشی از ران‌های خود را نیز گرم نگه‌دارید، به سراغ خرید مدل هایی بروید که قد آن‌ها بلندتر می‌باشد.

هودی زنانه

راهنمای خرید

جنس هودی‌ها : مورد بعدی توجه به جنس آن‌هاست که در این باره نیز باید بدانید یک هودی می‌تواند از جنس کتان، نخ، پنبه، پلی‌استر و … تولید شود که انتخاب در این زمینه بستگی به سلیقه و نظر خودتان دارد. البته اغلب افراد به دنبال خرید مدل های پنبه‌ای هستند چرا که این جنس علاوه بر نرمی و سبکی، میزان گرمای بالایی در ساختار خود نگه‌داری می‌کند.

هودی دخترانه فانتزی

قیمت این مدل لباس : قیمت آن خیلی گران نیست، به همین خاطر است که بیشتر دختران در کمد لباس خود تعداد زیادی هودی برای پوشیدن و ست کردن هرچه بهتر و بیشتر تیپ و استایل بیرونی خود دارند. با این حال اما یادتان باشد کیفیت پارچه و دوخت لباس از جمله نکات مهمی است که باید در هنگام خریدتان حتماً به آن توجه لازم را داشته باشید.

راهنمای خرید هودی دخترانه

انواع استایل با هودی :

استایل هودی و کت : آن را می‌توان زیر انواع کت جین و کتان پوشید. برای اینکه بهترین استایل را داشته باشید باید از هودی‌های جذب استفاده کنید که در زیر کت ایستایی خوبی دارند. دختر ها ترجیح می‌دهند که هودی‌های کلاه‌دار را با کت چین یا چرم و یک شلوار جذب با کفش‌های راحتی ست کنند. مزیت این لباس کم نیست این لباس را حتی می‌توان با کاپشن‌های کوتاه یا کت‌های ضخیم چهارخانه هم ست کرد که باعث می‌شود جذاب و مینیمال به نظر برسید.

نکات مهم خرید هودی

هودی و پافر : استایل این نوع لباس همراه پافر کوتاه و بلند، طرفداران بسیاری در بین دخترها دارد. مدل های رنگ روشن و پافرهایی به رنگ تیره تضاد رنگی زیبایی ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید این زیبایی را با شلوار راسته یا مام‌استایل یا با شلوارهای چرم بیشتر کنید. پافرهای بلند با آن ها یکی از بهترین استایل‌های دانشجویی نیز هست.

انواع استایل دخترانه با هودی

در آخر توجه داشته باشید که این نوع پوشاک از جمله لباس‌هایی است که به راحتی با انواع لباس ‌ها ست شده و در اکثر فصل‌ها قابل استفاده است. همچنین در هنگام خرید آن ها حتما به جنس، طرح، چاپ، قد و اندازه‌ی لباس توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت هودی دخترانه

مدل های جدید شیک هودی دخترانه

مدل های جدید هودی دخترانه

جنس هودی دخترانه

هودی دخترانه شیک

همراه ما باشید

نظرات